Cuma, Şubat 24, 2012

TGIF

Okul sıralarındayken bile cuma geldiğinde bu kadar sevindiğimi hatırlamıyorum. Doyamıyorum kızıma haftaiçi. Full time çalışmaya başladığım 2. hafta--evet gün sayıyorum!-- ve tam düzenimizi oturtamadık, gündüzleri yarımşar saat uyuduğu için hep, gece uykusundan önce 5 gibi kestirirdi önceleri, şimdi o saati benim eve geldiğim 6'ya kaydırmaya başladı ve 1,5 saat uyudu en sonuncusunda. Uyutmamaya başladık biz de ama bu sefer de ben eve geldiğimde çok uykulu oluyor :(
Şimdilik ben de sabahları işe geç gitmeye başladım, ve öğlenleri daha fazla yanında kalmaya, sanırım bu işin çok net bir çözümü olacak, işten atacaklar beni yakında bu çalışma saatleriyle...

Neyse efendim uzatmadan, bugün cuma, neşe doluyor insan :)

Herkese bol aktiviteli guzel bir haftasonu diliyorum. Bizimki bol doğum günü kutlamalı olacak. Artık kızım da girdi sıraya, cumartesi gündüz onun bir arkadaşının, akşam da kocayla benim bir arkadaşımızın doğumlarını kutlayacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...