Cuma, Mayıs 04, 2012

Flashback Friday

Bendeniz,
Alya'dan biraz daha büyüğüm diye tahmin ediyorum.
Alya bana hiç benzemiyor ya,
İlla ki buldum bir tane benzeyen fotoğrafımızı :)

Nedendir
Bebek henüz daha insana benzemezken
Birine benzetmeye çabalanır
Benzetemezlerse rahatsız olurlar sanki
ve işin kötüsü
Bu bulaşıcı
Anne baba olarak siz de düşünür durursunuz
Her geçen gün geçirdiği değişimle
"Hah şimdi  işte bana benzemeye başladı"
 diye geçirirsiniz aklınızdan :)
Hemen sonra dürtersiniz kendinizi
Amaaan sağlıklı olsun da...

Aklıma şu karikatür geldi:))

Sağlıklı bir haftasonu dilerim :)

7 yorum:

  1. yaaa aynısı yaaa:))karikaturde supermiş:))

    YanıtlaSil
  2. benziyo di mi benziyo :)))

    YanıtlaSil
  3. bence de çok benziyor kızın sana.. yakında ben de aynısını yapıcam.. ahanda kanıt dicem.. :)) şaka bir yana sağlıklı olsunlar da gerisi hiç önemli değil..
    blogger annelerden geldim sizi de beklerim..

    YanıtlaSil
  4. AY SUPERINIZ IKIZ GIBI:)) NE GUZELLLLLLLLLLLLLLL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi öyle, bakalım ilerde ne nasıl olacak :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...