Perşembe, Temmuz 26, 2012

Ka-pu


Sanırım sonunda Alya'nın herşeyi ağzına atma döneminin sonuna geldik. Yeyy! Gerçi hala kesin emin olamıyorum, inanamadığımdan! Bana hep böyle ağzına atacak herşeyi gibi gelmeye başlamıştı artık, bizim bebeğimiz de böyle herhalde diye kabullenmiştim :) Dün akşam iş dönüşü çıktığımız turda Alya minik taşları gördü ve posta kutularındaki deliklerden teker teker atmaya başladı. Sevinçten deliye döndüm önce. Sonra da hayretten. Şekilli oyuncakları var, kovadan içeri atarak oynadığı, sanırım o oyuncağın etkileri :)

Heh evet bir de anne takliti sonucu pat pat vurarak ka-pu(karpuzun) iyisinden anlıyor artık Alya,  vatana millete hayırlı olsun :)

4 yorum:

  1. Bizim eve de gonder sectıklerınden ıkı karpuz, zira hiç güzel karpuz yıyemedık henuz: (((

    Alya'ya yeşıl cok yakısmış, maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa evet annemahsustan bu sene ne oluyor karpuzlara böyle, ben de çok mutsuzum :(

      Sil
  2. İki foto Alya kaçar anne yakalar modunda olmuş :)
    Anlaşılan bu aralar en sevdiği oyun yakalamacılık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayneeen! :) Bayılıyor o kaçsın, birileri kovalasın onu :) Bir de kendinden büyük abi-ablalarla takılmaya bayılıyor :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...