Perşembe, Ağustos 23, 2012

Denizle ilk buluşma


Bu bayram ziyaretler anlamında çok verimli geçti bizde :) Blogger arkadaşıma dönüşmüş olan universiteden arkadaşımın kızı Deniz'i bile gördük, Deniz 1 yaşına girmeden bir kaç gün önce! Bizi Robert Kolej'in müthiş atletizm sahasının engin ve kimsesiz çimenlerinde ağırladılar. Alya ile Deniz ilk yakalamaçlarını oynadılar bilinçsizce de olsa : Deniz sürekli kaçtı, Alya da onu kovaladı, üstelik tüm oyuncakları, pılını pırtını da toplayarak gitti her seferinde yanına Deniz'in. Diğer aktivitelerimiz arasında çimen terapisi, palamut ve armut toplamaca, yemece, koşu, takip, yürüyüş vardı, ve bir de takla! Alya takla atmayı öğrendi o güzel çimlerde : koy ellerini, kaldır popoyu, koy başını, hooop sıralamasını 100 değilse bile 30 kere tekrarladı.

Daha sık görüşmeliyiz diyerek sonlandırdık güzel günü. Çocuk olduktan sonra yaşamlar ne kadar da benzer hale geliyor, ve benzer sıkıntıları yaşamak, yanlız olmadığını duymak ne kadar da rahatlatıyor insanı, ya da sadece konuşmak bile iyi geliyor. Üstelik bunları paylaşırken aynı zamanda mutlu anlar yaratmak, birlikte gülebilmek de en güzeli.

Foto Not: İlk fotoda sanki 2 büyük yetişkin gibi oturmuş ciddi ciddi incelemiyorlar mı bebekleri, hastasıyım :)

6 yorum:

  1. ALYANIN DENİZİN AYAĞINA BAKTIĞI FOTOĞRAFTA TAKILI KALDIM :) ALYANIN İÇ SESİ KULAĞIMA ŞUNLARI FISILDADI " DENİZ: BU AYAKLARIN ÜSTÜNE BASMALISIN, DİZLERİNE VE ELLERİNE EZİYET ETMEYİ BIRAK! " :))) ÇOOOK TATLILAR... İKİSİNEDE NAZAR DEĞMESİN MAŞALLAH...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mathkece ben de takilmistim, megerse Deniz'in ayakkabısının altında yazı varmis, bizimki ona bakarmis, merakli :) inşallah, masallah :)

      Sil
  2. Nazlı hiç kıyamadım Alya'nın bu hallerine kolundaki bandajdan dolayı:(
    ama yine deçok güzel bu kız. Maşallah 41 kere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Emreciim ya biz de kendi de alistik cok o bandaja, artik farketmiyorum bile :) Cok tesekkurler, sevgiler

      Sil
  3. Nazlicim cok begendim fotograflari. :) Bakmaya doyamıyorum. :)

    İlk fotograf cok tatli gercekten de. Ben bir de Deniz'in Alya'ya dikkatli dikkatli bakışına bayıldım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...