Salı, Ağustos 20, 2013

Ikea'dan DYI

 
2 yaş ve daha küçüklerin ay ay hangi oyunlardan zevk aldığını, onları nasıl oyalacağımı artık çok iyi biliyorum da bu yaştan büyükler hakkında o kadar iddialı değilim, malum. Geçen ay Alya'nın 9 yaşındaki kuzenine, aynı yaşlardaki 4-5 kız ile birlikte bir gün organize etmem gerektiğinde düşünmeye/araştırmaya başladım. Sonunda tesadüf eseri İkea'dan benim bile çok hoşuma giden bir aktivite bulduk, kızlar da çok sevdiler, sonra da duvarlarına astılar, pek tavsiye edilir efenim.
 
8-9 yaş için boyama aktivitesi için gerekli malzemeler:
 
- Kumaş, şekilli ama beyaz üzerine siyah kalem çizgili(yarım mt, 1 mt istediğiniz uzunlukta)
-Boya kalemleri (kumaş boyası değil özellikle, keçe kalem gibi)
-Çerçeve (dilediğiniz renkte ve boyutta)

Biz kumaşı iki kısma ayırdık, ve 2 grup yarıştılar :
 
 
tabi bu jenerasyonun tüketmekteki hızına hazırlıklıyım, ama yine de monopoly için biraz küçük değiller mi!?! ben ilk kez monopoly oynadığımda üniversitedeydim!  :)

sanırsın gerçek paralarla kumar masasında oyun döndüren, ağızlarında puro kocaman insanlar, ciddiyete gel! :


alya bir süre dayandı, fazla ağır, aksiyonsuz geldi sanırım, girdi oturdu oyunun içine :)
 
 
 
Alya monopoly'den diskalifiye olduktan sonra :

19 yorum:

  1. Çizmelerine bayıldım :)
    En azından sadece ortaya oturmuş Alya. Bizimki kesin bütün paraları kartları dağıtırdı :)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada asıl yazacağım şeyi unutmuşum. Kumaş boyama ve çerçeveleme fikri çok güzelmiş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet haklisin nasıl dagitmadi ortaligi bizimki de hayret:) fikir harika di mi.. svgiler

      Sil
  3. ben bu alyayı yerim yaaa yeriiimm kırmızı da pek yakışmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben nedense yanıtsız bırakmışım bu yorumları, nasıl olur :) öperim çok selcencim

      Sil
  4. harika bir fikir Nazlıcım
    Ig de görmüştüm. Geçen hafta ikea ya gittim ama malesef kumaşları göremediö bile. Inan aklıma gelmiştin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa harika :) bir de bu aktivitenin hazırları var Emrecim, kumaş boyamalar, bizimkiler biraz daha küçük ama ilerde harika bir fikir gerçekten:)

      Sil
  5. bu kumaşlardan ben de budapeştede alıp
    yastık yaptım ama hala boyayamadık..

    YanıtlaSil
  6. Harika bir fikir gerçekten, kızların da ellerine sağlık..süper olmuş!

    YanıtlaSil
  7. Fikir süpermiş nazlıcım. ben kız olsun erkek olsun 4-5 yaştan sonraki çocukları "oyalamak" fikrinden çok korkuyorum! Çabuk tüketen ve hiçbirşeyden kolay memnun olmayan yaşlar gibi geliyor, inşallah öyle değillerdir:)

    Ve o Alya, ah o Alya! Ona gerçekten kocaman sarılmak istiyorum! Ben görene kadar görev senin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok Tubacim korkma, gayet de güzel oyalanıyorlar, alimallah birbirimize destek oluruz :)

      Sil
  8. supermıs bu , benım kuzumunda oyuncaklarla ısı yok ve gercekten yenı nesıl zor oyalanıyor..tesekkyurlerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet zor, ama o yuzden de annenin de hosuna giden seyler bulmak gerek, boylesi daha kolay oluyor yasemin :)

      Sil
  9. Ekip gücü bu olsa gerek,resim oldukça güzel duruyor. Kızların eline sağlık oldukça başarılı bir çalışma olmuş yaşlarına göre yetenekliler.Blog yazınız için teşekür ederim.

    Saygılarımlar
    Uzmanlar Grup

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen, ekip gücü doğru bir tanımlama :) sevgiler :)

      Sil
  10. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    169. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...