Salı, Eylül 24, 2013

Haftanın Oyuncağı : Denizkızı Yüzen Aktivite Seti


 
Alya'nın banyo ile tekrar barışmasını  sağlayan muhteşem bir oyuncak olduğu için kendilerini haftanın oyuncağı ilan ediyorum. Aslında 1 aydır evimizde, tamamen tesadüf eseri alakasız bir şekilde Nezih'ten aldım, ama 1 aydır her akşam banyo zamanı dediğimde Alya'nın gözlerinin parlamasına, koşa koşa banyo yapmak istemesine sebep oluyor.
 
 
 Hem montessori annelerine de hitap ediyor, gördüğünüz her bir parça çıkıyor ve takılıyor çok kolaylıkla, çocuk kendi yapıyor, küçük kas gelişimine faydalı.
 
 
Hem de buarada benim bile çok hoşuma gidiyor, suyun üzerinde yüzüyor olması çok tatlı, çok güzel masallar yaratabiliyorsunuz. Bir de magnet gibi duvara yapışıyor ıslanınca, banyo rengarenk bir hale bürünüyor. Bazı oyuncaklar içimizdeki çocuğu dışarı vurmak konusunda çok başarılı, değil mi... 
 
şşşht laf aramızda sizin çocuğunuzun en sevdiğiniz oyucağı hangisi? :=)

6 yorum:

  1. Alya'yı banyoyla barıştırması harika olmuş:)Oyuncaklar amacına ulaşınca insan ne kadar mutlu oluyor değil mi:)Bazen alıyoruz öylece kalakalıyor.Bol masallı,neşeli banyolar dilerim Alya'ya,öptüm sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle, zaten ilgisini çekmeyince hemen kaldırmak lazım rafa, boşuna kalabalık ediyor.. ben de öperim çok :)

      Sil
  2. Alya banyoyla küsmüydü? ben ne kaçırdım?
    neyseki sonuç pozitif senin adına sevindim arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrecim, Alya banyo konusunda pek sabit bir durum sergilemedi hiç, yüzünün yıkanmasını ise epey zamandır sevmiyordu, yeni yeni öğrendi gözünü kapamayı da daha istekli buaralar :)

      Sil
  3. ohhh super olmus benım kuzum su kusu oldugu ıcın sorun yok ama her an hersey deısebılır aklımızda olsun erkek versıyopnları..sevgıler tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Yasemincim aman diyelim bozulmasın, bari banyo konusunda sıkıntı yaratmasın canavarus :) öpüyorum çok :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...