Pazartesi, Ekim 28, 2013

Iyi ki varsınız

Tüm pazar kafamda bu şarkı dönüyordu :


Süper babanne / Seni çok seviyoruz

Babannemiz bize üstüste 2 gece hediye etti, kocamla başbaşa 2 gece. Sıradan 2 gece. Sinemaya gittik, son vapurla avrupa yakasına geçtik, arkadaşlarımızla gece dışarı çıktık, sarhoş olduk, kesintisiz uyuduk, sabah "alarmsız" uyandık... Öyle iyi geldi ki. Meğer böyle kaçamaklar ne kadar güzel oluyormuş.

Emzirmenin sonlanmasıyla gelen bir özgürleşme hareketi var bizim evde, herkes özgürlüğünü ilan etti, Alya da dahil--babannede kalma teklifi ondan geldi, her 2 gece de!--

Bu vesile ile hem babanneye hem de annene ve dedemize sonsuz teşekkürlerimizi sunmak istiyorum, hem Alya'nın hem de anne-baba olarak bizim sağlıklı bir ruh hali ile bu döneme gelebilmemizde çok büyük emekleri geçen, ne zaman ihtiyacımız olsa hiç düşünmeden yanımızda gelen, sevgisini esirgemeyen, sabahlara kadar bekleyen, gece-gündüz programlarını bize göre ayarlayan fedakar ailelerimiz, iyi ki varsınız,
sizi çok seviyoruz!




10 yorum:

  1. Allah onları başımızdan eksik etmesin gerçekten..Fotoğraflara bayıldım çok tatlılar :) Öyle gecelerin darısı başımıza... sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin diyorum çok içten, tüm söylediklerinize :)

      Sil
  2. Ne güzel,ne şahane bir durum.İkiniz için epey bir değişik ve tatlı olmuştur o iki gün:)
    Ya ayrıca ben Alya'yı bu elbisesiyle her an kaçırabilirim,bu kadar tatlı olamaz bir çocuk yahu!
    Sevgiler çok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol Eylulcum :) evet çok özlemişim, alya'ya düşkünlüğüm bir yana yanlız kalmak da diğer yanaymış :)

      Sil
  3. Ayy aynı şehirde olsaydık da Alya bize de evci çıksaydı :) Dilerim bir gün torunum olursa Alya'ya benzesin. Maşallah diyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne çok isterdim :) İnşallah diyelim, ne güzel kitaplar okur sergilere tiyatrolara gidersiniz bilrikte emimin :)

      Sil
  4. Çok güzel ve içten bir yazı olmuş :)) Sen süper anne olunca herkes süperleşiyor..

    YanıtlaSil
  5. bloğunuzu severek takip ediyorum siz de beni takibe alırsanız çok sevinirim: http://aylininannesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...