Pazartesi, Kasım 03, 2014

Atlas Cocuk Dergisi - Kesfetmek için Bak!




Atlas Çocuk Dergisi bir harika.
Derginin verdiği Türkiye haritası daha bir harika.
Hele de yapıştırmayı seven bir çocuğunuz var ise--kim sevmez ki!
 
Şuanda Alya ezbere gösteriyor:
Bozcaada, İzmir, Ankara, TuzGölü, Kapadokya ve
en son gittiğimiz ve gitmeden önce iyice çalıştığımız Adana
aklinda kalmasını sağlayan en önemli şey de şey de her şehrin özelliğinin
yapıştırmayla pekişecek şekilde görselleştirilmesi.

Yanliz dergi Eylül sayısıydı, ben yazana kadar Kasım oldu
Ancak sizin için öğrendim, arşiv bulabilir misiniz diye.
Şu adrese mail atarsanız gönderiyorlar:

info@atlascocukdergi.com
 
Not : Buarada Babannemize çok teşekkür ederiz dergi için! :)
  

5 yorum:

  1. Yapıştırmayı hangi çocuk sevmez ki? :) Benim oğluş artık büyüdü, ama arkadaşlara önerebilirim. Güzel bi şeye benziyo. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi:) Yok ama yapıştıma merakları olmasa bile harita çok güzel, size de tavsiye ederiz biz :) Sevgiler

      Sil
  2. Merhabalar Nazlı Hanım. Bloğunuza tesadüfen rastladım. Annelik üzerine bir iki yazınızı okuyunca kendimden çok şey buldum. Ve geri dönüp en başından en sonuna tüm yazılarınızı okudum. Okurken de büyük keyif aldım. Kızınızın büyüyüşüne şahit oldum. Allah bağışlasın çok tatlı maşallah. Benim de iki ay sonra iki yaşına basacak bir kızım var. 6. aylık olduğundan beri de çalışıyorum. Aynı şeyleri yaşayan başkaları da varmış dedim, sizi okudukça. Yalnız değilmişim, herkes de aynı şeyleri yaşıyormuş dedim. Farklı olarak ben ikinci kızıma da hamileyim. bir kaç ay sonra o da katılacak aramıza. Ben kızım doğalı işe de başladım ve bloğuma hiç yazı ekleyemedim. Bu anlamda da özendim size. Bloğunuzu izlemeye aldım ve yeni yazılarınızı keyifle bekliyeceğim. Huzurunuz hiç bozulmasın inşallah. Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, çok sevindim, blog yazmanın amacını çok güzel özetlemişsiniz, yanlız olmadığını hissetmek, anlamak.. Çok teşekkürler güzel sözleriniz için, amin inşallah, hepimizin... Ben de sizi izlemedeyim.. Sevgiler,

      Sil
  3. Mutlaka alınacaklar listesine yazıldı süper görünüyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...