Perşembe, Ocak 15, 2015

söylemeyin...

 

"anneme reklamcı olduğumu söylemeyin o beni bir genelevde piyanist sanıyor" isimli bir kitabı kaçınız ne olduğunu bilmeden alır? ben almıştım. reklamcılıkla ilgili olduğu belli ama bu kadar da sadece o sektördekilere hitap ettiğini tahmin edememiştim, ismi ilgi çekiciydi. tabi ki bir kaç sayfa sonra sıkıldım. bırakış o bırakış. ama bu ismi hiç unutmadım.

ertesi sabah bir sunumum olduğunu alya'ya anlatmaya çalışırken doğal olarak pek bir anlam ifade etmeyince "sunum" kelimesi, bugün okulla birlikte tiyatroya gitmelerinden esinlenerek tiyatroya benzettim sunumu. kendimi de tiyatrocu olarak tanıttım tabi. "saçmalama anneee" dese de devam ettim. sizce de benzer değil mi. kalabalık bir grup önünde "şov" yapma bir nevi. üstelik gerçek bir tiyatroya da dönüşebilir istenirse. bu şekilde düşünmek de hem daha eğlenceli.

diyeceğim o ki:

"kızıma uluslararası bir şirkette finansçı olduğumu söylemeyin, o beni sahnelerden inmeyen bir tiyatrocu zannediyor" :)

eğlenceli bir hafta olsun, yüzünüzden gülücükler eksik olmasın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...