Pazartesi, Ocak 09, 2012

My little flashdance

Bu minik "flashdance" dünyamızdaki 9. ayını tamamladı bu pazar. Minik minik ayaklanmalar, koltuğun kenarına tutunarak yürümeler başladı, rahatlatıcı ama yorucu diğer yandan. En heyecanlısı ise geçen hafta başlayan anne-baba diye seslenmesi. Bazen o kadar çok anne diyor ki üstüste ananeyi de çıkarıyor aradan, uyanık herkesin gönlünü toptan alıyor :)
Tüm bu günlük gelişme/değişimlerden ben de payımı alıyorum, hayatı hiç bu kadar anlık yaşamaya özen gösterdiğimi hatırlamıyorum. Alya her gün! büyüdüğü için bu an geri gelmicek diye ne yapacağımı şaşırıyorum, yüzlerce fotoğraf çekmek de bu sebeple. Fotoğraf tutkum kendini gösterdi tekrar, en son üniversitede bırakmıştım kendilerini. Başka bir ilgi daha peydahlandı: moda! En büyük eğlencelerimden biri Alya'yı giydirmek :) moda bloggerlarini bile takip etmeye başladım o derece.
Dönüşüm her gün, her an.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...