Cuma, Haziran 01, 2012

Hangi numara, hangi ayakkabı?

Alya'nın ilk ayakkabısı 11 aylık iken tam bir Nike düşkünü olan annesi yüzünden bu oldu. Yumuşaktı altı ama yeni yürüyenin ilk ayakkabısı olacak kadar değil. Zaten o sırada hep çıplak ayak yürütmeye çabaladık, önerildiği gibi.

1 yaşına doğru Alya'nın ilelebet saklayacağım bir Adidas ayakkabısı oldu, ananesinin pek kıymetli uğraşları sonucu bulabildiğimiz, yeni yürüyen için uygun derecede altı ve içi yumuşacık, ortopedik, doktor önerili. Zamanla Alya da kanıksadı ayakkabısını, dışarı çıkıyoruz dediğimizde, ya da biz demeden durduk yerde canı dışarı çıkmak istediğinde ayakkabısını alıp getiriyordu--sanki seneler öncesinden bahsediyorum, ne hızlı geçiyor zaman!--

Bu hafta başında ise dar gelmeye başlıyor ayakkabısı derken dün ayakkabısının içinde baş parmağını kendine çektiğini farkettim ayakkabı sıktığı için! Sadece bir kaç gün içinde! Hemen solda görmüş olduğunuz Bobux'un buradan indirdiğim ölçü kağıdı ile ölçtüm Alya'nın ayağını ve inanılmaz bir şekilde 21 ile başlayan ayak ölçüsü 1 ay sonra 22,5 olmuş! Çok faydalı oldu bu ölçüm.

Aslında gönlümden aynı Adidasın büyük bedenini almak geçiyor, ancak bebeklerin ayakları bizimkilere göre daha fazla terliyor, fazla sıcakların başlamadığı bu aylarda bile ayakkabıdan çıkardığımda Alya'nın ayağının terlemiş olduğunu görüyordum. Şimdi yaz arefesinde pek mantıklı olmayacak bu her tarafı kapalı ayakkabı. Şimdi anladım neden orası burası delik oluyor bebek ayakkabılarının. Velhasıl, şimdi gönlümden geçenler:


1-Bobux 2-Converse 3-Zara 4-Zara 5-Pampili


4 yorum:

  1. evet evet benım kuzumunda su gıbı oluyor yanımda hep yedek corabım oluyor cunku dıger turlu buz ayaklı kuzum ...benımde ayakkabıda adıdas ve nıke vazgecılmezım ınanılmaz yumusak ve rahatlar..sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıcaklar arttığı için ben de çıplak ayak sandalet giydirmeyi düşünüyorum ama keser mi acaba bilemiyorum, deneyip görücez sanırım :) sevgiler

      Sil
  2. Nazlıcım nasıl isabet oldu bu konuyu açman bilemezsin. Tam kızıma yazlık rahat bir papi almanın öncesinde :) Benimde tercihim yazlık ve çok fazla terlemeyecek yumuşak ayakkabılar.
    Birde bebeklerimiz tam gelişim ve hızlı büyüme döneminde olduklarından mütevellit yepyeni kıyafetlerinin minicik kaldıklarını gördükçe hem çok seviniyorum hem üzülüyorum. Seviniyorum çünkü büyüyor kuzum üzülüyorum genelde 1 yada 2 kez giymiş olduğu ve artık olmayan bir çok kıyafet var :) Diyeceğim şu ki aslında ihtiyacın dışında çok çok almamak lazım.
    Ayak numarası şablonu için teşekkür ederim gerçekten işime yarıcak :) Sağol varol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrecim çok sevindim faydalı olduğuna. Ayakkabı çok zor bir konu, ben tam ayağına göre diye bir ayakkabı aldım, parmağını hala çekiyor kendine, ayakkabı büyük görünüyor şuan içime sinmedi:) Haklısın çok çabuk büyüyor, bir iki kereden sonra değiştirmek gerekiyor kıyafetleri çok para vermeye kıyamıyor insan :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...