Çarşamba, Kasım 28, 2012

1. yaş partisi


1. yaş doğum günleri son zamanlardaki favorim! Bir curcuna bir koşturmaca içinde geçiyor olsa da biraraya gelmek için enerjisi bundan daha yüksek bir ortam bilmiyorum, sadece süslemeler bile insanı mutlu etmeye yetiyor.

Benim liseden biricik arkadaşım Susu, sadece 5 haftalıkken müjdesini benim doğurduğum gün hastanede kulağıma fısıldayan oğlu Yiğit için harika 1. yaş doğum günü kutlaması yaptı evinde.
 Tüm detaylarıyla çok uğraşmış, parti hazırlıklarında olanlar/olacaklar için ilham vermesi dileğiyle öğrendim;
cupcake ve yiyecekler üzerindeki süsleme yazıları pembe butikten
helyumla yükselmiş balonlar ise parti sepetinden.

Bu da pek tatlı, çok güleç, yakışıklı ve doğum gününe 1 hafta kala yürümeye başlayan doğum günü çocuğu:

Partideki bir diğer yakışıklı, ve bu yakışıklının çok becerikli annesinin yapmış olduğu keçeden kapı süsü:


Bu da bizim baloncu kız:

21 yorum:

  1. yiğitin pantolonunu tutmuş haline çok güldüm:)
    yakışıklıda yakışıklı hani
    ama favorim bizim baloncu kız;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yiğit'in ilk defa kendi tek başına ayakta durduğu halleri çok tatlıydı çok :)

      Sil
  2. Benim de son zamanlardaki favorim bu, oğlumun doğumgününe 4 kısacık ay kaldı:)Senin postunun başlığını görünce heyecanla tıkladım:)Herşey çok güzel görünüyor, iyi ki doğmuş Yiğit:)Bu arada söylemeden geçemeyeceğim ne kadar muntazam yapılmış bir kapı süsüymüş o, bayıldım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OO harika, belki işinize yarar. Evet kapı süsü gerçekten çok başarılı!

      Sil
  3. Nazlı'cım harika bir parti olmuş, nice yaşları olsun Yiğit'in, baloncu kıza da bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Alya abla olmuş ama yiğit'e bakınca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen değil mi, abla gibi görünüyor, kocama oldu kızım :)

      Sil
  5. hepsi güzel be bu minnoşların
    Yiğit iyi ki doğmuş,maşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Yiğit adına teşekkür ederim ben de herkeze:) vee Nazlıcımm sana da:))gene süper fotolar çekmişsin:))canım arkadaşım benim:)
    Hepbirlikte olunca çok anlamlı ve güzel bu günler...
    Alyam da günün yıldızlarındandı tabi:))prensesim benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm sen o kadar güzel düşünmüşsün kü her detayı fotoğraflar ancak birazını yansıtabiliyor :) İyi ki doğmuş Yiğit'imiz, hep birlikte mutlu günlere inşallah :)

      Sil
  7. Alyanın dogum gununde kucukken gormustum Yigit'i. ne kadar da buyumus ne kadar da taltı olmus Suhan... Daha nice yaş günlerini böyle güzel kutlarsınız umarım.

    Nazlıcım , gördüğümde Alya'yı ısırma riski taşıyorum haberin olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkur ederim Aybalacım..Nazlıcım blogunda cok guzel fotograflarla suslemiş yazısını:))Yiğit Alp i de öp benim için:))

      Sil
    2. Çok çabuk büyüyorlar Aybala, bir an önce görüşmemiz lazım 2 yaşlarına girmeden :))

      Sil
  8. Benimde bir ay sonra yeğenimin doğum günü var, sizin konseptiniz çok ilham verici. Ayrıntılar çok güzel. Yiğit'in doğum gününü kutluyorum yürekten. Maşallah öyle tatlılar ki :) ayrıca kapı süsünü çok beğendim arkadaşınızın ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Aslı, umarım ilham vermiştir. Sevgiler

      Sil
  9. fotoğraflar süper,
    oğlanın kıyafeti,pozu...
    iyi ki doğmuş!
    ama favorim baloncu kız:))

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel hazırlamış annesi:)Tebrik ederim yakışıklı Yiğit'i ve bilgiler için de teşekkürler,bizim de 1. yaşa 2 ayımız kaldı,heyecan dorukta:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet 1 yaşa aylar kala başlıyor heyecan değil mi, eminim çok güzel geçecek, harikalar yaratacaksın sen de. Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...