Çarşamba, Mart 27, 2013

dünyanın en güzel sözcükleri


amsterdam dönüşü, uçağa binmeden fazlasıyla uykusunu almış, gece 12de eve varmamıza rağmen alt üst olan düzeni sebebiyle uyumak yerine dalga geçmek isterken, karanlıkta, dünyanın en tatlı en incecik en cılız ses tonuyla fısıldar gibi çıktı ağzından dünyanın en güzel sözcükleri:

"annee, seni çok seviyoyum"

beni tahmin edebilirsiniz herhalde o an, içimin yağı eridi, bittim bittim oracıkta, saatlerce kucağımda sarıp sarmalayabilirdim. Ama sanırım tepkimden sonra ağzına sakız yaptı, büyüsü neredeyse! bozulacaktı :)

şimdi günde en az bir kez söylüyor, o söylemese ben söylüyorum o da tekrarlıyor, yaşasın tekrarlar! :)

dünyanın bu en güzel sözcüklerinin önemini tekrar düşündürttü bu durum bana, söylemek ve işitmek ne kadar güzel bir duygu hatırladım, ama ne kadar unutuyoruz/önemsemiyoruz günlük koşturmacamızda, sadece "seni seviyorum" demeyi değil ama sevgimizi göstermeyi bile.
şimdi Alya dahil olmak üzere tüm sevdiklerime söylüyorum, karşımdakini nasıl mutlu ediyor anlatamam, hem de durduk yerde :)
siz ne sıklıkla söylüyorsunuz bu büyülü sözcükleri? yoksa sevdiğini hiç söylemeyen/belli etmeyenlerden misiniz?

27 yorum:

  1. Hoş geldiniz, ne güzelsiniz,:)
    biz de her şekilde sevgimizi gösterenlerdeniz...:)
    Büyük sözcük fabrikası kitabını getirdiniz aklıma:) ne dilinizden ne gönlünüzden sevgi eksik olmasın
    Maşallah ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük yürekle birlikte siz de öyle çok güzelsiniz!

      büyük sözcük fabrikasını merak ettim, aratıyorum şimdi bakim bir :)

      kocaman öpücükler bodruma..

      Sil
    2. Şu şekilde bir tanıtımı var ki kitabın kalbimi çaldı hemen:

      Bir ülke vardı ki orada yaşayan insanlar neredeyse hiç konuşmazlardı. Bu büyük sözcük fabrikasının ülkesidir. Bu garip ülkede sözcükleri söyleyebilmek için onları satın almak gerekirmiş.

      Kalbini güzel Cemileye açabilmesi için küçük Özgüre sözcükler gerekiyor. Ama nasıl? Çünkü söylemek istediklerinin tümü bir servet değerinde…

      Sil
  2. Ben de Alya'yı çok seviyorum, bir elime geçirsem burnundan başlayacağım yemeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi çok seviyorum ve zevkle takip ediyorum :)

      Sil
  3. Ayy gözlerim doldu canım benimm.
    Bana hala anne dememiş bu velet seni seviyorum der mi acaba :)
    Biz evde sürekli söyleriz.Hiç görmediğimiz için ailemizden, ama çok önemli olduğuna da inandığımızdan.sık sık, hatta hergün söyleriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet di mi çok duygulandırıcı :) bence kesin diyecek sen ve eşin diyorsanız kesin bak gör :)

      Sil
  4. Alya ve Nazlı sizi çok seviyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygucum ben de seni seviyorum, eminim Alya da bir tanıyınca çok sevecek :)

      Sil
  5. : )))
    Oldukça sık söylüyorum ve söylettiriyorum... Belki sık sık söylememek lazım ama ben söylüyorum gözlerine bakarak: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ayşegülcüm ben de eskiden çok söylememek lazım derdim bu tür şeyleri, çeşitli şekillerde göstermek daha önemli gelirdi ama şimdi Alya'nın ağzından her gün duymaya doyamıyorum, tamamen değişmiş durumda düşüncelerim :) hep söyleyelim :)

      Sil
  6. Bende sık sık söylerim, aileme , eşime ve tabi oğluma :) akşam işten gelince mesela sıkı sıkı sarılıp bugün seni çok özledim biliyormusun, eve koşa koşa geldim, seni çok seviyorum derim :) o da kedi gibi mırıldanır kucağımda :) geçen pazar yanımıza geldi ve aniden çok mutluyum çok dedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa çok tatlıı, çok mutlu ve sevgi dolu bir çocuk belli ki :) insanı ne kadar mutlu eden şeyler deil mi bunlar?

      Sil
  7. bizde çok sık söyleriz kızımın ilk "iyiki benim annemsin" dediğinde çok duygulanmıştım...

    YanıtlaSil
  8. Böyle ortada hiç bir şey yokken, bir anda öylesine söylüyorlar ya, ben de bitiyorum çok fena..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen Elif, bütün modunu birden değiştiriyor değil mi

      Sil
  9. bizde söylüyoruz 1 aydır.. ah ah nasıldır biliyorum..ömrünce beklediğin sevgili söylese bile bu kadar heyecanlandırmaz insanı herhalde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi kesinlikle, bu nasıl bir şeydir bu nasıl yoğun bir duygudur bilmiyorum. Demek 1 aydır aynı duygu yoğunluğunu yaşıyoruz :)

      Sil
  10. Duru da bana çok sık söyler bende mest olurum ve bu abları bir daha hiç bulamamaktan korkarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şanslısınız o halde siz de, "an"ların tadını çıkarmak içimize çekmek için bir başka sebep daha :)

      Sil
  11. Ne güzell de söylemiş:)
    Bizde sık sık söyleriz,
    ama en çok ben,
    hem kocaman,hem kızıma,

    yakın zamanda da Ada'dan duymayı sabırsızlıkla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence anne-babadan duyarsa eğer çocuk rol model alarak o da söylüyor, dolayısıyla bence kesin yakındır Adaciğim ad söyleycektir, çook heyecanlı bir bekleyişş :)

      Sil
  12. Harika, darısı benim başıma. Ne mutlu olmuşsunuzdur anlayabiliyorum:)

    YanıtlaSil
  13. Bıdığıma o kadar çok söylüyorum ki..umaırm ondan da duyarım ..taklidimi yapıyor ama anlaşılmıyor ne dediği :)
    maaşallah size..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...