Çarşamba, Temmuz 03, 2013

minik şeyler


alya'ya pek de yansıtmamaya çalıştığımız tüm patırtı gürültü arasında yeniden hayattaki minik şeylerin önemini hissetmeye çalıştığımız buaralar başladı : göbeğini göstermece ve saklamaca ve bundan sonsuz keyif almaca oyunumuz.

buaralar çünkü alya'ya doğduğundan beri hep ama hep alttan çıtçıtlı bebek body'lerinden giydirdim. çok seviyorum ayrı, bir de sırtı göbeği açıldı, aman sok içine derdi yok. ama artık büyüdü ya, artık bezi bırakmaya günler var ya, atlete geçtik--kendim nasıl da sevmem atlet giymeyi, ama belli bir yaşa kadar anneler nasıl da zorlar, aslında sadece bir alışkanlık, kendi annem hala giyer o da apayrı-- artık açıp görebiliyor göbeğini kendisi.  bundan da acaip keyif alıyor/aldırıyor. :)

7 yorum:

  1. bizde yeni atlattık tuvalet olayını http://emreylehayat.blogspot.com/2013/06/tuvalet-egitimi.html burada yazdım :) bu arada bende bebeklerde badiyi çok seviyorum, tuvalet olayı olmasaydı vazgeçmezdim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlıı,yerim onun göbişini:)Kesinlikle bebekler bu işi çok seviyor,belki de vücutlarını tanıma fırsatı buluyorlar.Ah içimizdeki dayanılmaz atlet giydirme alışkanlığı yok mu?Bu yaz kendimi zorladım,sıcak günlerde sadece t-shirt giydirmeye:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Oy oy göbüşünü yerim :) Özlemiştim bu şirineyi...

    YanıtlaSil
  4. ay ay ben o gobısı yerım severım..nasılda mutlu olmus..aslında su badılere alısmasak guzelde olmuyor ıste usur axılır vs derdınden :))) gobısını sevdıgım alyam sen hep gul..sevgıler

    YanıtlaSil
  5. Tatlı Alyaaa:) Maşallah sana..

    Ya Nazlıcım bnde atlet giymeden duramayanlardanım yaa, yaz kış hemde.
    Alışkanlık ama dediğin gibi:p

    YanıtlaSil
  6. özlemişim alya'nın gül yüzünü,gülüşünü görmeyi..
    göbeğini de gördüm ya pek mesut oldum :)
    öpesim geldi çok :)

    YanıtlaSil
  7. İşte tam da o göbeğe burp yapmam lazım! :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...