Pazartesi, Ağustos 11, 2014

Bir çocuğun kalbine giden yol


Baba (B) : "-Alo"
Alya (A) : "-Alo?"
B :"-Sen şimdi nerdesin?"
A :"-İşteyim, eve geliyorum."

 
B :"-Neyle geliyorsun?"
A :"-Roketle!"
B :"Hiç roket tamircisi duymadım, roket bozulduğu zaman ne yapıyorsun?"
A :"Ben aynı zamanda roket tamircisiyim."
...


Sonra babaya bir mail geldi, cevaplaması gereken. "Role playing"'e kendini kaptıran Alya 10-15 dakika bekledi babasının yanı başında, kıpırdamadan, kaptırdığı role devam ederek, kendi de gelen  mesajları cevapladı çalışmayan telefonundan. Ve babasından başka kimseyle oynamadı oyunu.
 
 Oyunun gücü.
 
Bir çocuğun kalbine giden yol buradan geçiyor, oyundan.
Var mı şüphesi olan?




7 yorum:

  1. Hariika👏👏👏 cok doğru!!

    YanıtlaSil
  2. Sondan bir önceki fotoğraftaki Alya'yı çıtır çıtır yerim :) Maşallah kuzuya, bahtı güzel olsun...

    YanıtlaSil
  3. babalarla kızlar arasında farklı bir dil olduğunu düşünürüm hep.. bizimkiler de öyle.. onunla oynadıklarıyla benimle oynadıkları farklı.. o ışıl ışıl gözlerinde ki mutluluk herşeye değer..

    YanıtlaSil
  4. Kızlar için babaları gerçekten farklı oluyormuş, ben de Defne de anladım bunu. Kıskanıyorum bazen ikisini ama bir o kadar da mutlu oluyorum aralarındaki ilişkiden: )
    Alya ya sımsıkı sarılmak ıstıyorum artık: )

    YanıtlaSil
  5. Baba kız ilişkisi ne kadar özeldir :)

    YanıtlaSil
  6. Nasıl taklit ediyorlar bizi, mesaj yazdığı fotoğrafta duruşu, elini kullanışı bildiğin Evren olmuş...

    Öpüyorum Alya yı çok

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...