Cumartesi, Mayıs 03, 2014

Fenerbahçe Midpoint

 Ablam ve annemle son keşfimiz Fenerbahçe'deki Midpoint, 
buluşmak için vakit yaratabildiğimiz ender 1 saatte alıyoruz kızları, erken saatlerde kahvaltıya. 

Ben yemekten çok güzel mekanda fotoğraf çekme peşindeyim.
Neyse ki kızlar da bana ayak uyduruyor.


Annemin 2 torunla en güzel fotoğrafı oldu bu bence, ne dersin anne? :)


 Bu pembe arabaya deseniz bayıldım bayıldımm. 
Pembe bazı şeylere çok yakışmıyor mu, bu araba gibi...



Sonra da Fenerbahçe'de bir tur tabi. 
Buarada Alya büyüdükçe daha iyi farkediyorum ki
Kuzen de kardeş kadar güzel bir şeymiş..


Bahar bitmeden uğrayın derim Fenerbahçe'ye, naçizane.

6 yorum:

  1. Çok güzelmiş Nazlıcım ama en çok annenle olan fotolarına bayıldım ve kıskandım:))İnşallah biz de bir gün böyle güzel torunkara sahip oluruz:)

    YanıtlaSil
  2. resimler şahane yine.. dediğin de çok doğru.. kuzen candır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi, teyze anne yarısı ise kuzen de kardeş oluyor resmen..

      Sil
  3. fotoğraflar harika. Canım izleyici gatgetin görünmüyor. Benim blogumda blog tüyoşarı diye bir yer var orda çözümü var yada internette çözümler var bir bak istersen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Nihalcim, çok ilgilenemiyorum şu aralar, bir bakayım .. sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...