Perşembe, Kasım 28, 2013

Saklı (sakin) Göl

Haftasonu bir saklı göl keşfettik, İstanbul'a yarım saat uzaklıkta, Şile yolu üzerinde Şile'ye varmadan.
Sessiz, kendi halinde, ördeklerin peşinde.
 
Bazen unutuyorum ne kadar cesur olabiliyor çocuklar, korumacılık içgüdüsü ile akıl sürekli kavga halinde. Bizimki daldı 15 tane ördeğin arasına, bıraksan elleyecek okşayacak ne yapacak belli değil o kadar aç ördek, bırakmasan aman önyargısı olmasın, korkak yetişmesin derdi var. Hele de anne ya da babanın fobisi varsa vay hallerine...zor arkadaş :)
 
siz nasıl baş ediyorsunuz miniğinizin hayvan sevgisiyle?




 


 

14 yorum:

  1. Ama ama Alya,çoook güzelsin,annen birşeyler yazmış ama ben senin güzelliğinden okuduğumu anlamadım:))Göl çok güzelmiş öğrendiğim iyi oldu.Alya'nın giyim tarzı birgün kızım olursa tam istediğim tarz:)HAyvanlardan korktuğumu belli etmeden korumaya çalışıyorum.çok öptüm sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sen de çook tatlısın Tubacım :) ben de dediğinden yapmaya çalışıyorum :)

      Sil
  2. çık çıkalım çayıra
    yem verelim ördeğe
    ördek yemi yemeden
    ciyak miyak demeden
    aldım baktım
    Alya'yı çıkardım:))))))

    YanıtlaSil
  3. Ben de Alya ya bakmaktan yazdıklarına hıc konsantre olamadım, masallah suphanallah, cok guzel yavrum ya: )

    YanıtlaSil
  4. Alya'nın botları harika :) Bu arada fotoğraftakiler kaz, ördek değil. Ve kazlar bana bir kez saldırmışlardı hamileyken. Tıslayarak saldırıyorlar, manyak gibi bir şeyler :) Şu da ibret veren bir video: http://www.youtube.com/watch?v=MAeS2HhjPII

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın, aralarında ördek de vardı ama kazlar korkutucu gerçekten :) ben de müdahale edeyim mi geride mi kalayım bilemedim :)

      Sil
  5. Aynen senin gibi temkinliyim nazlicim
    Ben malesef bir cok hayvandn korkarim
    Ada nin korkmasini hic istemiyorummn fakat mesela bir kedinin bile pesinden kosarken ben de onun pesinden kosuyorum :( galiba yanlis yapiyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben korkmuyorum ama gidip de okşamam da alya gibi:) ben de pusuya yatıp bekliyorum Emrecim, son dakikada hayvandan şüphelenirsem devreye girip dikkat dağıtıyorum :))

      Sil
  6. İstanbul'un gizli hazinelerini Alya ile keşfetmeniz ne güzel.. Ve muhteşem kareler yine yeniden :) Çok tatlısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz gelseniz sizinle de keşfediyoruz biliyorsun Özgecim :) bi daha ne zaman? yılbaşı ?

      Sil
  7. :)))anne baba hayvanlarla bu kadar içiçe olunca bircok kişinin korktugundan daha az korkuyoruz galiba:)) ama bu boşvercilik değil tabi..yaylada bizde kovaladık kazları:))ben de konu dagıtan oldum tabikide yiğit için:))))

    YanıtlaSil
  8. bayılıyorum sıle taraflarına cocukla gıtmek ıcın harıka...cocuklar cesurlar nasıl guzel deılmı korkuyu bılmemelerı...ayrıca kızın nasıl guzel masallah nazardan saklasın allahım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...