Çarşamba, Aralık 11, 2013

yılın en ender en güzel zamanı

 
 
okulluyken camın önünde beklenir kar yağınca ya, tatil oldu haberi ha çıktı ha çıkacak diye televizyondadır bir yandan kulak da.. insanın içine işliyor bu ruh hali sanırım, onun gibiydik dün gece yine. az yağıyor diye mi nedir hep bir tatlı bekleyiş hep bir romantizm kaynağı bu kar yağışı.
 
alya da bu alışılmadık durumla ilgili sürekli "sonra bitecek ama di mi" diye soruyordu kaç gündür, pek istemiyor zannediyordum, sabah olunca pijamaları içindeki ilk sözleri "anne kara bakmaya çıkalım mı, ama eldivenimi giymeliyim" oldu. 3 dakikalık bir giriş yaptık. O kadar bile mutlu etmeye ve üşümeye  yetti.
şimdi bir de işten erken çıkıyoruz, 
yaşasın kar :)
 
foto not: fotolar geçen seneden, anlaşılıyor mu?

11 yorum:

  1. Alya sen ne şeker kızsın ya, burunda soğuktan kıpkırmızı :))

    YanıtlaSil
  2. Nasıl da büyümüş şimdi çok seviyorum ben de karda dolaşmayı oynamayı sabırsızlıkla bekliyoruz bizim için de minik bir kardan adam yapın olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya kar cocuklarla daha da heyecan verici degil mi?! Anlastik:))

      Sil
  3. evet yaa bende diyorum o kadar kar yağmadı, en azından bizim tarafa, nerde yaptılar o kardan adamları :) resimlere bakınca anlıyor insan ne kadar büyüdüklerini değil mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet İlknurcum kesinlikle, hele bebeklik fotolari cok degisik hissettiriyor bana:)

      Sil
  4. maşallah çok da güzel kuzum .
    gecen posttunuzda ki soruma cevap alamadım ama şu sütlü kahveyi nasıl yapıyorsunuz bildiğimiz gibimi bende kızıma içirsemmi diye düşündüm gerçi kahve diyince ???? biraz durdum ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok afedersiniz yogunluktan atlamisim, hicbir yorumu cevapsiz birakmiyorum yoksa, cok degerli benim icin:) sutlu kahve derken, 2 tanecik nescafe tanesi atiyorum onunkinin icine, sozumona sutlu kahve oluyor:) kafeinsiz de koyabilirsiniz belki daha fazla ama alya kadar kucuk yasta gerek yok lahve icmesine:) ama bizimki merakli o tanecikleri kendi atiyor sutune :) sizinki kac yasinda?

      Sil
    2. 3 yaşında bir kızım var çok teşekkür ederim bende bazen farlılıklar yapma peşindeyim o yüzden sordum gerçekten çok teşekkür ederim cevabınız için

      Sil
  5. şeker şey seni..neden adanayada kar yağmaz ki:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu hanim sizin de yolunuz buralara duser belki bakarsiniz:) adanaya sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...