Salı, Aralık 31, 2013

Yeni yıldan ne dileyeceğine karar veremeyenler

 

Geçen seneyi düşündüm bu hafta...

Zor bir yıl oldu benim için, biraz daha katılaştım, acımasız insanlarla yüzleştim, tutkuları hatırladım, tutkulu olmayı, tuttuğunu koparmayı, zora gelmeden bir tırtılın kelebek olamayacağını ve büyüdüm ben bu sene. Amerikalıların "closure" dedikleri kapanışı yaptım senenin zorluğunun üzerine, çok şükür bu şansı yakaladım, ve şimdi bu şans ile ne yapacağımı bilmiyorum...

Daha da zor bir yıl oldu Alya için, memeyi bıraktı, derken bezini de bıraktı, o da yetmedi okula başladı, şimdi hepsinin üstüne bir de yanlız uyuyor artık akşamları! ahh yavrumm en çok o büyüdü aramızda. Alya'yı düşününce şimdi benimki onunkinin yanında devede kulak kaldı...

En zorunu ise ülkemiz yaşadı elbet, gezide hepimiz bir silkindik, bir amaç uğruna, ülke uğruna savaşmayı, alışmayı değil değişime ön ayak olmayı keşfettik, bir an bile olsa geleceğimizi kendimizin belirleyebileceğini düşündük. Çok acı kayıplar da verdik bu uğurda, çok yazık çok üzücü. Umarım amacımız uğruna daha fazla kayıplar vermeden, ama heyecanımızı da yitirmeden özgürlüğümüzü tekrar kazanırız...

Belki biraz ülkenin karmaşasından dolayı da ben yeni yıldan huzur istiyorum, yavaşlık değil, hızı özlemişim, ama huzur başka bir şey.. iyi insanlar olsun çevremde istiyorum, dünyada yeterince kötülük var zaten. daha fazla Alya zamanı istiyorum, çocuklardan öğrenmemiz gereken çok şey var. daha fazla sevdiklerimle zaman istiyorum, daha fazla evren, daha fazla tutku, daha fazla kendim, bu demektir ki daha az iş daha kaliteli iş. bunlar olunca diğer herşey de bir şekilde yolunu bulur zaten, değil mi, sağlık olsun yeter.

 

Henüz yeni yıldan ne dileyeceğine karar veremeyenler şu fotoğraflara baksınlar, http://youaremywild.wordpress.com/ dan. muhteşem fotoğraflara. insan ne istemesi gerektiğini, neyin önemli olduğunu, gülmenin ve minik şeylerin değerini daha iyi anlıyor, unuttuğu merakı, mizah anlayışını hatırlıyor. yeni yılda bunlardan bol bol olması dileğiyle...


 





Herkese önce sağlıklı, sonra mutlu bir sene dilerim. Elbet ağlamadan olmaz, ama ağlayacağınız bir dost olsun yanınızda dilerim, gülmek için de bir çocuk, hayat öyle daha anlamlı...

14 yorum:

  1. Ne kadar zorluk olursa olsun bence çocuklu aileler daha şanslı, her zaman gülmek için bir kaynakları oluyor. Mutlulukların çoğalması dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bence de :) Mutluluklar daim olsun, aminn :)

      Sil
  2. hepimiz için huzurlu, mutlu, musmutlu bir yıl olsun inşallah, çocuğumuzla, ÇOCUKLARIMIZLA keyifli anlar dolu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn inşallah ilknurcum, saglikli ve mutlu bir sene olsun :)

      Sil
  3. her anını fotoğraflamak isteyecek kadar güzel bir yıl olsun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir dilek:) inşallah hepimiz için.. kocaman sevgiler..

      Sil
  4. Çok güzel yazmışsın Nazlıcım,umarım 2014 ülkemiz için aydınlık olur,çocuklarımızın geleceği için..Fotoğraflar harika herzamanki gibi,öpüyorum siz,mutlu,neşeli yıllar diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah Tubacım, daha güzel günler görürüz yeni yılda.. mutlu sağlıklı seneler siz de ailece! :)

      Sil
  5. selam yine ben :) söylemetyi unuttum, benim yeni blogum http://ilknurolmez.blogspot.com/ beklerim, takipçim olursan sevinirim, facebook sayfamı da beğenirsen, arkadaşlarına tavsiye edersen çok mutlu olurum https://m.facebook.com/profile.php?id=271999649591896 sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki İlknurcum ne demek, hayırlı olsun, pastalar harika, 2014 şanslı gelir umarım :)

      Sil
  6. çok güzel fotoğraflar nazlıcım

    bende senin ve ailenin yeni yılını kutluyorumm
    herşey gönlüne olsunn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn :) sağlıklı mutlu güzel bir sene olsun size de Emrecim Adacığın ve kocacığınla :) öperim çok

      Sil
  7. Mutlu seneler
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de mutlu ve sağlıklı bir sene dilerim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...