Çarşamba, Ocak 08, 2014

impossible is nothing


daha dün gibi hatırlıyorum. alya 18 aylıktı. bir okulun bahçesinde demir parmaklıklar arasında bir park gördü. o daracık aralıktan geçicem diye uğraştı. doğru dürüst konuşamıyordu da, ıhhhh diye bağırıp bir herkül edasıyla o parmaklıkları kırıp bükebileceğini düşünüyordu. çok şekerdi. gerçekten inanıyordu bunu yapabileceğine. çünkü parka kitlenmişti, onu kimse ve hiçbir şey durduramazdı, demir parmaklıklar bile.

ne zaman kendimden şüphe etsem, ya da yapabileceğime inanmadığımı farketsem bu sahne geliyor gözümün önüne ve hemen farkediyorum ki yeterince istemiyorum aslında. 

yeni yılın bu ilk kaydı o halde sürekli bahaneler üreten bünyelerden silkinip hiçbir engel tanımadan istediği şeyler için çaba sarfedeceklere gelsin, tam da yeni yılda, yeni başlangıçlara... 

20 yorum:

  1. evet evet bana gelsin :) kafama koyduğumu yaparım ama mutlaka yaparım, tabi önce kafaya koymam gerek :) iyimi kötü mü bilmiyorum, eşim bazen sabırsız olduğumu düşünüyor, oysa ben hedefe kilitlendim mi bitmiştir.Peki Alya'nın burcu ne, bu da etkili oluyordur bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhteşem ilknurcum, benim de demek istediğim tam bu işte! bravo bence, devam! :)

      Sil
  2. çok güzel, süper bir başlangıç oldu güne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika istemcim, çok sevindim, her güne olmasa bile haftaya başlarken şöyle bir okumalı sanki :)

      Sil
  3. Bana da gelsin: )
    Alya çok tatlı, rabbim bahtını da böyle güzel yapsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin ayşegülcüm, sana geliyor o zaman, hadi bakalim göster kendini ve kartlarını:)

      Sil
  4. yeni olan herşeyin senin için hayırlı olsun Nazlıcım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah emrecim, iyilik güzellik getirsin umarım..

      Sil
  5. Bu gaz çok iyi oldu,biz de aynen tam gaz girdik yeni yıla,bünyeler silkelensin:)Ben o tomiş göbeği ısırmak istedim,kız çocuğu ne de şeker yahu.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aynen tubacım ama gazımız sönmesin de sonra :)

      Sil
  6. minicik bi cocuktan ne kadar ogrenmemiz gereken sey var slinda . biz ona ogretelim derken sanirim oda bize cok selyer ogretiyor. Hayata karsi durusu ne kadar saglam egilmiyor bukulmuyor, keske buyudukce bukulmek zorunda kalmasaydik
    Kizinizi lutfen benim yerime opun ve ona sevgilerimi iletin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şekilde düşünüyorum, bizler de onları dinlemeli gözlemlemeliyiz, aslında özümüzde olan ve unuttuğumuz bir sürü şey var, doğamızda olan... tabi ki, çok teşekkürler, sevgiler..

      Sil
  7. ne kadar zimli görünüyor. Maşallah Aylaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet ya, ben de örnek almaya çalışıyorum kendime onu :)

      Sil
  8. Alya'nın azminden bana da yolla lütfeeeeeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yolluyorum ama sen biraz sakin ol eylulcum, yat uyu yaa bosver azim zamanı degil simdi senin icin :) operim koca gobisini :)

      Sil
  9. Yeni yıl için süper bir başlangıç, biraz Alya'ya sürtünüp o hırsından, azminden ben de almak istiyorummm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet buyur gel, hepimiz surtunelim diye yazdım :))

      Sil
  10. Merhabalar:
    bu hafta sonu blogumda link paylaşım zamanı. Bloğumun bu haftaki konusu 'doğum günleri ' güzel fotoğraflarınızla katılmak isterseniz çok mutlu olurum
    sevgiler
    http://cocugumlaeglenirken.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok üzüldüm kaçırdığıma, harika bir girişim bu arada bayıldım, bir sonrakine kesin katılıyorum :) sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...