Salı, Ocak 21, 2014

Meraklı Minik


Tubitak tarafından çıkarılan harika bir dergi. 

Dergi içeriği 3+ için daha anlamlı ancak yanında verilen kağıttan "oyuncak"lar 2 yaş için bile bir harika. 1 saatten fazla oynadı Alya ki onun için çok uzun bir süre. 

Ocak sayısında kafa, vücut ve ayaklardan oluşan 3'lü resim tamamlama kartları ile derlemeler yapıp, her birine birer isim verip, sonra bir de onlara yanda yuvarlaklarda gördüğünüz yiyeceklerden yedirip çok eğlendik. Diğer gözdemiz de doktor seti idi, kağıttan bile olsa.

Hala duymayan kaldıysa mutlaka bir göz atın.

Daha fazla bilgi için:
http://www.biltek.tubitak.gov.tr/merakliminik/

13 yorum:

  1. Selam Nazlıcım,dergiyi 3 aydır alıyorum ben de,dediğin gibi bizim ufaklıklar da gayet eğleniyor:)Doktor seti süper olmuş,bir dahaki doktora gidişimizde bu oyunların faydasını görmeyi umuyorum:)Çok öptüm sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet Tubacim aynen, bir sonraki doktor randevusu icin calisiyoruz biz de evde:)

      Sil
  2. önce oğluma almaya başlamıştım onu büyüttük şimdi'' bilim çocuk' yaşında, artık sınıfıma abone oldum her ay heyecanla okuyup oyunlarını zevkle oynuyoruz iyi ki var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar guzel! Hangi okuldasiniz acaba?

      Sil
  3. ben abone oldum valla her ay dergi kovalamaktan sıkıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mantıklı İlknurcum, ben de düşünüyorum :)

      Sil
  4. Aa, hemen araştırıcamm Nazlıcımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet Emrecim bak sen de, Ada da bayılacak eminim :)

      Sil
  5. Oğlum doğduğun da başlamıştım almaya , stoklu dergi koleksiyonu gibi bizim Meraklı Minik'lerimiz, ben bile çok keyif alıyorum bu dergiden. Şimdi bir çok güzel derginin minik versiyonu çıktı , Atlas Çocuk favorilerim arasında, tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. tavsiye için çok teşekkür ederim, atlas çocuk a da hemen bakayım, sevgiler.. :)

      Sil
  6. super bende sevıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  7. bende bayılıyorummmmmmmmmmmmmmmmmm


    Xvideo

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...