Cumartesi, Ocak 25, 2014

ilk karne


3 yaşa 2 ay kala alındı ilk karnemiz. Yanlız bugün aynı zamanda okuldaki 'en yakın arkadaşı' Ela'nın da doğumgünün kutladıkları için hakim konu oydu, iyi ki doğdun Ela demişler, pasta yemişler, pastası hello kitty'liymiş, bizimki de hello kitty'li pasta istermiş, bir tane abi gelmiş, değişik hareketler yapmış, Ela'nın babası mıymış, yoksa kendi babası da mı gelmiş orada hatlar karıştı. :)

Zaman hızlı akıyor, ilk veli toplantımızı anlatamadım size.
O sırada Alya hiç bir şey anlatmadığı için kontrolden değil ama meraktan öğretmenine yapışmıştık neler yapıyor sınıfta diye. Meğerse 3-4 ay beklemeliymişiz, şimdi her gün birer kez arkadaşlarının isimlerini sayarak başlıyor o günü anlatmaya ve yukarda gördüğünüz gibi detaylara da hakim oluyoruz. Onu dinlemeye b-a-y-ı-l-ı-y-o-r-u-m. 

Hiçbir şey anlatmadığı sıralar araştırmıştık da diyorlardı ki siz anlatın neler yaptığınızı o gün,  o da sizi takip eder. İlk gün oturduk babasıyla başladık ofiste o gün neler yaptığımızı anlatmaya, Alya'dan tıs yok, ertesi gün tekrar, yine tıs yok. 3. gün Alya kapıda babasını karşılarken hemen sordu:

"-Baba, bana bugün ofiste neler yaptığını anlatır msn?" 

Herşeyin bir yeri bir zamanı varmış meğer :=)

Herkese iyi sömestrler! 

30 yorum:

  1. ilk karnemiz hayırlı olsun : 9

    YanıtlaSil
  2. bu haftaki link paylaşım konumuz montessori etkinlikleri, link partisine katılırsan çok mutlu olurum bekliyorum : )
    http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalcim, çok güzel bir konu seçmişsin yine, haftasonları pek bilgisayar başına geçemiyorum, ama bu haftakine bakayım şimdi :) sevgiler

      Sil
  3. Ah karnesini sevdiğim gülen surat :) Üniversite mezuniyetini de görün dilerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn Sevgili Leylak Dalı'm :) sevgiler bende de..

      Sil
  4. Alya'yi tebrik ediyorim,tatli yanaklarindan cook opuyorum,masallah size:)Konusmasinin ne kadar tatli oldugunu hayal edebiliyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Tubacım bu konuşmalara doyum olmuyor valla :)

      Sil
  5. Hayırlı olsun karneniz. Bu sohbet fikri güzelmiş, benzerini ileride okul hayatı için düşünmüştüm. Okuldan ve anne baba iştem gelince herkes bir süre ders yapsın herkes kendi dersini yaparken görünce çocuk da etkilenir diye umuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok mantıklı, aslında her konuda geçerli, önce anne-baba olarak sen yap ki çocuguna da örnek al!

      Sil
  6. Tebrik ederim ilk karnesini alan Alya'cığımı :))
    Nazlıcım Ada'da ilk bir kaç gün birşey anlatmadı. Ben her okul dönüşü sordum. Şuaralar özellikle uyku ritüelimiz öncesi neredeyse yarım saat yatakta okulda olanları anlatıyor. Bİrde konser veriyor. Benim bile uykum açlılıyor inan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Emrecim, aynennn :) ben de bayılıyorum uyku öncesi yataktaki sohbetlere, daim olsun inşallah :)

      Sil
  7. aman da aman karnedını almıs benım mınnakım aferın sana ttalım..sımdıden nasıl okuyoruz degıl mı ılkokul olunca ne yapacagız acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Yasemincim valla düşünmek istemiyorum henüz :)

      Sil
  8. Tebrik ederimm Alya'yıı :) Kittyli pastasını sevsinler :) bol öpücükler ikinize de :)

    YanıtlaSil
  9. aman da man hayırlı olsun ilk karneniz :) biz genelde uyku öncesi ogünü konuşuyoruz, bazen yeni dedikodular öğreniyorum Emre'den :) boşuna dememişler çocuklar al haberi diye:) Bu arada Alya için pasta yapacak birini tanıyorum ben :)

    YanıtlaSil
  10. Blogger yeni bir düzenlemeye gittiği için artık izleyiciler gadget'iniz çalışmıyor. Bu problemi gidermek için burayı tıklayınız

    YanıtlaSil
  11. ay ne güzel bir karne bu bayıldım.. hayırlı, uğurlu olsun kuzumun ilk karnesi..

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Selam,blogumdaki geçici arızadan dolayı yazılarımı http://tubannege.blogspot.com üzerinden link vererek paylaşacağım.Bu yorumu üye olmak isteyen tüm arkadaşlarıma gönderiyorum.Sevgilerimle,Tuba

    YanıtlaSil
  14. hu huuuu nerelerdesiniz??? meraktayım ???

    YanıtlaSil
  15. *-*
    alya ablamın kızına koymak ıstedıgı ısımlerden *-*
    cok hos bır blog takıpteyım bayıldım *-*

    YanıtlaSil
  16. aa izle butonunuz kayıp cok uzgunum tekrar gelınce bana haber verınız.

    YanıtlaSil
  17. başarılarının devamını dilerim süperr


    Teen
    Shemale
    Black

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...