Çarşamba, Haziran 06, 2012

BabyShower




ve artık O da bir anne, hem de geçenlerde mutfak macerasını yazdığım müthiş mizah duygusu olan anne :)


Yakın arkadaşlarımın arasında ilk bebeği olan bendim, iş yerimdeki baby shower'ım her hamileye yapılan pek güzel bir aktiviteye dönüşmüş durumda ancak yakın arkadaşlarımın yaptığı baby shower  bir çok arkadaşım için ilk defa duydukları bir aktivite oldu ve kızkıza herhangi başka bir buluşma şeklinde geçmişti, ama şimdi artık yavaş yavaş çocuklu buluşma günlerine dönüşmekte çevremdeki baby shower'lar.

Baby shower'ın amacı doğduktan hemen sonra kullanmayacağı bilinmesine rağmen yine de yapılan bebek odası ile aynı amaca hizmet ediyor bence: hamile anne adayına moral vermek, destek olmak ve olduğundan daha da mutlu etmek. Günün sonunda zor bir süreç onu bekliyor, aylar sonra işin uzmanı olacak ama bebeği eline verdikleri gün dünyanın en acemi insanı gibi hissetmesi içten bile değil.

Bebekler dünyanın en fotojenik varlıkları değiller mi!?

6 yorum:

  1. Bende çok seviyorum böyle organizasyonları. Ama hazıra konarsam :)
    Elif Ada kızıma 6 ay kınası ve doğum günü yaptık.. Aylarca sürdü stresi yorgunluğu :) Davet edilen yerlere icabet ederiz o gün bugündür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Emre kesinlikle, zaten o yüzden babyshower arkadaşların yapıyor olması büyük nimet :) bir de o hamile halinle organizasyon yapmak çok güç...

      Sil
  2. bende cok severım boyle organızasyonları umarımtum anneler saglıkla doğum yaparlar.cok keyıfle okudum ve ogunlerıe gerı dondum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin :) İnsan hemen kendi hamileligini, dogumunu, o ilk günleri hatirliyor degil mi, bir de iyi ki geçmiş gitmiş oldugunu düşünmeden edemiyor :))

      Sil
  3. Ama bu Alya'yı birgün mutlaka yakalayıp yiyeceğim ben, hem de çıtır çıtır:)) Amanin Leylak Teyze'den korktuk diyeceksiniz şimdi, şaka şaka:)
    Benim yerime bir öpücük rica edeceğim o zaman, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylak Teyze çok tatlısınız :) Zaten sürekli öpücüklere boğuyoruz, bir de sizin için öperim :) Ankara'ya sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...