Çarşamba, Haziran 20, 2012

Iyi ki doğdun!


Önce dans partnerim,
sonra sevgilim,
sonra kocam,
sonra kızımın babası,
her aşamada hayat arkadaşım
Evren'in doğum günü bugün.
Aşkın tüm cicim halinden kavgalı bir küs bir barışık hallerini dibine kadar yaşadıktan sonra biraz yaşla biraz yaşantıyla birlikte gelen olgunluğun ve dinginliğin tadını çıkardığımız, hayatın bize hazırlamış olduğu tüm suprizleri birlikte karşılamak için tek göğüs olduğumuz bir dönemde şimdi bir de baba oluşunu izlemek bu muhteşem adamın, aşkımı gün be gün katlamakta. Her gün her sabah kızıyla oynayışını izlemek, hayatta hiçbir şeye göstermeyeceği bir tolerans ile kızıyla ilgilendiğini görmek başımı döndürecek derecede mutlu ediyor beni, seyretmeye doyamıyorum.

İyi ki doğdun aşkım, sensiz bir hayat düşünemiyorum!

4 yorum:

  1. Oooo yoooooouuuğğ

    çok duygulandım..

    üçünüzede güzel, sağlıklı, huzurlu, mutlu ömürler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Emrecim, çok teşekkürler güzel dileğin için :)

      Sil
  2. Nazlicimmmm super bir yazi cok duygulandim..nice seneler evren'e..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkürler, öperim kocaman

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...