Cuma, Haziran 22, 2012

Tapınaklar Şehri Bangkok






Bangkok'a gelip de 1 gününüzü tapınaklarda geçirmeden olmaz.
Daha önce başka şehirlerde gördüyseniz bile benzer tapınaklardan "Grand Palace" dedikleri saray kadar büyüğünü görmemişsinizdir
Sağınız solunuz önünüz arkanız altın sarısı rengarenk binalarla çevrili
Baştan sona çok etkileyici
Grand Palace'ın hemen yanında 2 büyük tapınak daha var gezilecek : Wat Arun ve Wat Pho
Bangkok'un en eski ve en büyük tapınağı Wat Pho'da "reclining buddha" Buddha figürü var, boylu boyunca yatıyor
Bir görüp, çevresinde tavaf edip çıkıyorsunuz
Sıcağın ortasında gezmenize rağmen kollar kapalı, bacaklar kapalı
Gözünüzü ayırmadan izliyorsunuz metrelerce yükseklikte ışıldayan ve çınlayan tapınakları
Şehre ilk geldiğinizde ilk göze çarpan şeylerden biri oluyor tapınaklar
ve ilk görüş çok etkileyici
Yanlız itiraf ediyorum o 1 günlük gezinizden sonra başka da görmesem olur diyorsunuz :)

Yazın şemsiye taşıyan Asyalı kadınları pek sevimli bulmakla birlikte azıcık güneşten ne zarar gelir derdim hep
Hayatımda boyunca fotoğraflarda gördüğünüz otantik şemsiye kadar hem anlamlı hem güzel bir şemsiye taşımamıştım
Bebek için de güneşten kaçmanın tek yolu oldu, güneş tam tepede ve cayır cayır olduğundan
Gezimizin ayrıca en eğlenceli elemanı oldu kendisi ilerleyen zamanda da

Bangkok'a geldiğimizi ilk söylediğimde ablamın verdiği tepki
"Alya ne yiyecek orada?"
Evde kalmamızın verdiği rahatlıkla her sabah yumurta yedi yavrucak
Geri kalan günü ise muz ve meme ile geçirdik, tapınakların içinde, dışında, ortasında :)
Böylelikle kimsenin giremeyeği yerlere girme iznimiz oldu Alya ve benim, çok anlayışlılar bu konuda, bebekli gezmenin ayrıcalıklarından :)
Bebek ile en rahat emzirme döneminde geziliyor
Tecrübe etmiş olduk!

12 yorum:

  1. Ayy çok tatlısınız yaaa.

    Şemsiyesi tapınaklardan daha çok beğendim :)
    Tayland Gezisini postlarında harika anlatıyorsun Nazlıcım ama sanırım orda olmak gerekiyor. O denli yaşamak için oradaki atmosferi.
    Şemsiye zaten direkt beğenilesi birşey burdanda sevebilirim orda olmaya gerek yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim gidersiniz bir gun Emrecim ben cok sevdim, semsiyeyi ayri sevdim ben de :)

      Sil
  2. Super demis miydimmmm:)))cik tatlisiniz..tayland hep gitmeyi istedigim bir yerdi valla cok istahlandim artik:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teyzen de begenmisti o zaman :) valla Susucum insallah en yakin zamanda bir firsat olur gidersiniz!

      Sil
  3. Fotoğraflı blogları çok seviyorum, hele yanına biraz yazı ve içetenlik de gelince! 1sosyalmedya.com blog dizinine girmeniz iyi olmuş, bir güzel bloga daha rastladım, artık "izleyici"nizim:) Mutlu günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail geldiğinde girdim dizine, daha önce bilmiyordum, buradan herkese duyuralım o halde kayıt olmak isteyenlere :)
      http://1sosyalmedya.com/blog-dizini/

      Sil
  4. ne tatlısınız siz öyle :) sizi ve bu bıcırık kızı takibe alıyorum:) laf aramızda benimde yakışıklı bir oğlum var , buyrun bekleriz bizede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) meraklandım, hemen bakacağım :

      Sil
  5. tapınaklar muhteşem.kıskandım sizi:))) Ayrıca çok güzel bir kızınız var:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Darısı başınıza :)

      Sil
  6. so gorgeous! This is one place that I must go and see especially for the elephants!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much! You definately should go, full of elephants! :) We even hand fed 2 elephants in Dusit Zoo which is next to the world's largest teakwood house.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...