Cuma, Haziran 01, 2012

Cocuk Bienali


Yine çok güzel bir haftasonu eki hazırlamış BDK ekibi, okumanızı şiddetle tavsiye ederim, buradan ulaşabilirsiniz.


Burada bahsettikleri Çanakkale'deki bir çocuk bienali olan "Arkadaşım Bienal" ne kadar güzel bir etkinliktir bayıldım.

Nedir çocuk bienali :
Uluslararası Çanakkale Çocuk Bienali, çocuklar, gençler ve eğitmenlerin farklı sanat disiplinleriyle, farklı malzeme, teknik ve ifade biçimleriyle tanışması ve özgün işler çıkarmasına vesile olmayı hedefliyor. 2012 yılı boyunca Çanakkale’de atölye çalışmaları, seminer, söyleşi ve sanatçı buluşmaları gerçekleştirmeyi ve bu çalışmaların sonucunda ortaya çıkacak işleri sergilemeyi amaçlıyor. Çanakkale dışında Türkiye ve yurtdışındaki farklı kentlerle de işbirliği geliştirmeyi planlayan Uluslararası Çanakkale Çocuk Bienali, çocuklarla sanat çalışmaları yürüten tüm kurum ve kişilerin katılımına da açık olacak.
Uluslararası Çanakkale Çocuk Bienali’ne 5-15 yaş aralığındaki tüm çocuklar işleriyle katılabilir. Çocuk bienali kapsamında ayrıca ilköğretim 5. Sınıf öğrencilerini (11-12 yaş) hedefleyen özel bir atölye programı da gerçekleştirilecek. Bienal süresince ilköğretim öğrencilerine yönelik hazırlanacak gezi programları ve atölyelere katılmak ya da yaptıkları işleri bienalde sergilemek isteyen tüm çocuklar Mavitay Çocukların Kültür Evi’ne de başvurabilir.

Bir yandan Alya hiç büyümesin istiyorum, diğer yandan büyüsün de katılalım bu tür sanatsal aktivitelere diye can atıyorum. :) Annelik işte, neresinden tutsan çelişki yumağı.

Herkese çok güzel bir haftasonu dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...