Çarşamba, Temmuz 04, 2012

15 aylık oldum, suyumu kendim içerim!



Şuaralar en çok...

- Kızacağımı/istemediğimi bildiği bir şey yaparken, benden önce "Alya Alyaaa" diye bağırarak hızla kaçmasına, kaçarken arkasına bakmasına geliyor muyum diye

- Çay bardağındaki suyunu 2 eliyle kavrayarak kendi içmesine

- Bangkok'ta "ar-ka-da"(arkadaş) ile başlayan, her bir hecesine eşit vurgu yaptığı 3 heceli kelimelerine:ot-tu-du(oturdu), an----nene(anane), ba-bu-ba(barbunya), aç-di(aç)

- Sorduğumuz her soruya kendi dilinde mutlaka bir cevap vermesine, hatta bazen sorunun bitmesini beklemeden :)

- Akşam iş dönüşü eve gelir gelmez en son etkilendiği olayı anlatma çabasına--dün benden önce uçak görmüş, beni görür görmez eliyle yukarıyı göstererek uvvvvvv demesine

- Sabahları uyanır uyanmaz azıcık saçının dağınık haline

- Kendi kendine kitapları anlıyormuş/okuyormuş gibi çevirmesine

                                                                                                    bayılıyorum.

9 yorum:

  1. En son fotoğraf ne güzel:)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu şirine toptan bayılıyorum:) Allah nazarlardan saklasın...

    YanıtlaSil
  3. Bayılmaktan ayılamadığımda oluyor bazen. :)

    Sağlıkla sevgiyle akılla büyüsünler.. Allah'a emanet.

    YanıtlaSil
  4. Ben yazılarını okurken Alya ve senin diyologlarınızı gozumun onune getiriyorum ve nasıl tatlı oldugunuzu tekrar tekrar soylemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  5. ÇOK TATLI MAŞALLAH,ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN..

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler, sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...