Salı, Temmuz 31, 2012

Angara


Angara dermiş eski Ankara'lılar, Angora'dan gelirmiş
Alya hemen empati yaparak aslen oralıymış gibi kaptı şiveyi
"Neredeyiz Alya?" sorusuna yanıt "Angara"
Çok sıcaktı gündüz, yurdun her tarafı gibi sanırım
Ama gece, ama sanki gece birden sonbahar geldi fırtına sonrası
O gece için çekilir gündüz sıcağı
O gece iple çekilir, sonra da tadı bir güzel çıkarılır, ta ki bir sonraki geceye kadar.
O sıcakta ancak Gölbaşı'nı ziyaret edebildik
Sapanca gölü gibi
Göl çevresinde yaz gecesi çekirdek çitlemelik tam çoluk çocuk.
Ankara'nın en güzel kısmı
O miniminnacık ayaklar, tazecik anne babanın heyecanlı güleryüzleri
ve arkadaş ziyaretleriydi.

Yorumlardaki tüm öneriler için çok teşekkür ederim tekrar
Hepsini not ettim minik kara kaplı defterime
Daha serin bir bahar günü ve inşallah Alya biraz daha büyüdüğünde ziyaret etmek üzere.
Yine geleceğiz Angara...

4 yorum:

  1. Yine gelin ama ben buradayken gelin. Alya'yı bana bırakın, ben onun o şirin yanacıklarını, topik kollarını, ayacıklarını ham yaparken siz gezin:)) Ay bir daha maşallah diyeyim çocuğuma, severim ben onu, Allah bağışlasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylak Dalıı harika fikir, bir sonraki ziyaretimiz için anlaştık! :)

      Sil
  2. Oooy oy, ne güzel fotoğraflar!:)

    YanıtlaSil
  3. aa kaçırmışım ben bu yorumu, şimdilerde yine planlıyoruz, uğrayalım size de:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...