Perşembe, Temmuz 12, 2012

Date nights@Home Sweet home

Alya büyüdüğünden! beri akşam sinemaya gidemez olduk. İlk doğduğu günlerde hayatımız değişmeyecek, eve kapanıp kalmayacağız diye kendimize! ispatlamaya çalıştığımız günlerde plan program yapıp, sütler rezene çayları ayarlayıp, yatağından başka yerde uyumayan bebeğimizin başına babannemizin de uygun olduğu günü bulup günler öncesinden ayarlandıktan sonra sinemaya gidip de saçma salak filmler seyretmek zorunda kalmaktan, spontan bir film gecesi yapamamaktan muzdarip olup tamamiyle vazgeçmiştik bu düzenden.  Ama cumartesi gününden beri keşfettiğimiz prison break dizisinin ardarda bölümleriyle evdeki "date night" ortamıymış zaten en güzel çözümü bu değişen hayatımızın! Şimdi 10 gibi Alya uyur uyumaz evde başlıyor bir heyecan :) ben hemen ocağın başına mısır patlatmaya, evren içecekleri ayarlamaya. Bu "date night" gecelerimizde maillere, twittera, bloga bakmak, iş yapmak yok.
En son hamileliğim sürecinde böyle bir maraton yapıp friends izlemiştik kimbilir kaçıncı kez, 10 senelik diziyi baştan sona! Ve hamileliğin son günlerinde sinemadan çıkmaz olmuştuk, annem dalga geçiyordu artık
"heralde sinemada doğurucaksın!"

Şimdi dvd nin keyfini tekrar almışken, üstelik bebeğimiz de yanıbaşımızda acaba uyudu mu uyandı mı derdi yok, popcorn kucağımızda birbirimize sarılarak izliyoruz istediğimizi, bundan daha büyük bir keyif yok!

Hayatımız değişti evet, hadi canımız sinemaya gitmek istedi diye istediğimiz anda gidemez olduk bir yere evet. Çocuktan sonra hiçbir şey aynısı gibi olmuyor evet. Ama herşeyin bir alternatifini geliştiriyorsun, evet değişiyor ama kim diyor kötüleşiyor diye, herşey daha bile güzelleşiyor. Bu evdeki date nightlar ise en güzeli!

Hayatta denge çok önemli benim için. Hamilelik iznim bitip de işe başladığım ilk aylarda biraz bebeğimi bıraktığım için moral bozukluğundan biraz yorgunluktan biraz Alyayi uyutma tarzımdan dolayı çoğunlukla ben de uyuyakalıyordum. Sabah uyandığımda ise eksiklik hissediyordum hep. Şimdi bu date-night lar ile herşeyden biraz yaşamak hayatıma büyük bir denge ve sonuç olarak enerji getirdi. Biraz iş, biraz koca, biraz bebek, ucundan az birazcık da ben. Belki tam istediğim kadar değil bazı şeyler ama hiç yoktan iyidir şu dönemde sanırım. :) 

11 yorum:

  1. "Çocuktan sonra hiçbir şey aynısı gibi olmuyor evet." Çok daha güzel oluyordur herhalde, hele böyle bir çocukla:) Diyorsunuz ya denge önemli diye, doğumdan önceki yoğun sinema seanslarından sonra şimdiki gidemeyişleriniz de birbirini dengeliyor aslında:) Mutlu günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Engin çok doğru baya bi dengelemişiz :)) Sana da mutlu bir perşembe dilerim...

      Sil
  2. Gerçekten ufak değişiklikler enerji getiriyor bebekli hayatımıza diymi? Eşim bu diziyi cnbc e de izliyordu. Hastasıydı desem yeridir:) Bizde sizin gibi yapıyoruz, Ada uyur uyumaz, film veya dizi ( game of thrones dizisini bitirdik )izliyoruz. Özellikle de şu romantik komedi diye tabir edilenlerden mümkünse:)) Kafamız dağılsın, dertli, hüzünlü olmasın, ne kaldı geriye:) Evet eşim birazcık! zorlanıyor ama:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle! Ben de hastalıklı olan film idiz hiç sevmiyorum da izlemiyorum da. Game of thrones güzel mi önerir misin? Prison break ten sonra belki :)

      Sil
    2. Evet öneririm, geç cevap oldu ama:)) Ben çok beğendim diziyi, hatta dizide ki Arya ismini çok beğendik kızımıza koymayı düşündük ama vazgeçtik nedense:))) Sevgiler

      Sil
  3. Aaah ahh.. Bütün küçük bebekli anneler aynı Nazlı.

    Eşimle kaç kez, söz verip izliycem dediğim filmlerin, dizilerin ilk 5. dakikasında uyumaya başladım ben!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrecim aynen:) ya ben ya evren uyuyakalıyorduk, ama prison break çok sardı, gece 1-2 oluyor zar zor yatıyoruz merak içinde, öneririm :))

      Sil
  4. biz de game of thrones izleme çabasındayız ama defne'nin uykuları hala bir düzensiz, her gelen dişle birlikte 1 hafta huzursuz oluyor, e habire de yeni diş geliyor:)) ama yılmak yok!:)

    prison break de hamilelik dönemi dizimizdi, insan bırakımıyor zaten dimi?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuba şimdi gördüm bu yorumunu, prison break bütün sezonları bitirdik aylar sonra:) şimdi news room deniyoruz, sarmazsa kesin game of thrones denicez. Yılmak yok tabi d,şlerin 3 yaşına kadar yolu var :)

      Sil
  5. :)) eski bir prison cı olarak sabahladıgım gunlerim geldi aklıma:))universite yıllarım:))ben ayrıca sıkı bir 24 çüydm de..kesinlikle tavsiye ederim..hatta şiddetle oneririm:))24 ten sonra bişe beyenmem derken karsıma cıkmıstı prison break!o bitti how i met your mother sardı:))yiğite hamileyken de spartacus ve games of thrones ilk sezonlarını bitirdik ama nedense hala kaldıgımız yerden devam edemiyoruz..neden acaba nazlı?!?!ha bir de lie to me var!!fena değil..bugun bir baslangıc yapim bari pes etmeyim bendee brda ki butun anneler gibi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) canım benim 24 de girdi o halde listeye, izlenecekler listesi :) sanırım uykusuzluğa da alışıyorsun, ben buaralar hiç uyuyakalmıyorum ilginçtir :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...