Cuma, Kasım 09, 2012

hani olur ya


hani olur ya bazen,
elindeki işlerin çokluğundan nereden başlayacağını bilemediğin,
öncelik listesi yapamadığın, tıkanıp kaldığın,
işte tam öyle bir hafta geçirirken, 
hafiften bir de nezle geçirmek,
ama yatma lüksüne sahip olmayıp
aslında gayet de iyi hissediyormuş gibi
sanki iş yerinde en zor günlerinden birini geçiren sen değilmişsin gibi
evdeki ufaklıkla koşturup taklalalar atmak,
gece sonunda ondan önce uyuyakalmak,
ertesi sabah güne başlarken pek de hazır olmamak
çünkü bir önceki günü nasıl bitirdiğini bile hatırlamamak,
içinin dışının ıhlamur olması,
üstüne bir de taşınma telaşında olmak 
derken yakın bir arkadaşından içini ısıtan bir mesaj almak
" blog yazmiyosun.endiselenmeye basliim mi?"
canımm benim endişelenme :)

sadece kendimi kaybettim bir süreliğine, hükümsüzdür.

27 yorum:

  1. aa geçmiş olsun Nazlıcım umarım herşey yoluna girer Alya yı öpüyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Duygucum, şu önümüzdeki haftayı da atlatırsam harika olacak :) Öpüyorum

      Sil
  2. beni anlatmışsın sanki, taşınma kısmı hariç :) copy paste yapıyorum hemen bu yazıyı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa hay allah, sana da kolaylıklar dilerim o halde ilknurcum :)

      Sil
  3. gecmiş olsun Nazlıcım
    kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Emrecim, öperim Adayı da seni de!

      Sil
  4. Nazlı'cım, bugün bloguna gelirken aynı endişem vardı benim de, bu açıklama iyi oldu. Kolaylıklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstemcimm çok tatlısın, çok teşekkürler, özledim ben de:) çok öpüyorum

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun canım, bir an önce iyileş, çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çokoprensin annesi, ben de çok öpüyorum, sevgiler:)

      Sil
  6. Geçmiş olsun,salgın varmış,inşallah bebeklerimiz sağlıklı geçirir bu kışı:)Annelik ne olursa olsun sonuna kadar direnç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler tubanne aynen, onlar sağlıklı olsunlar da! Gerçi aile fertlerinden birinin hasta olması yetiyor tüm ev ahalisinin hasta olmasına:)sağlıklı günler hepimize!

      Sil
  7. :(( ne zaman hasta oldun ama?!?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa sorma pazartesi gecesi de boğazım ağrıyordu ya, 3-4 gün direndim cuma düştüm :)

      Sil
  8. :) 3 günü geçince merak etmeye başlıyorum. Bak yine bir işler gelmiş başına ehehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) haklısın, yine var bir şeyler! :) neyse canım yoğunluk olsun da kötü şey olmasın :)

      Sil
  9. çok mu çok tanıdık....geçmiş olsun, biz burdayız bekleriz,iyileşmeye ve keyfinize bakınız....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) değil mi, anne olan anlar! :) çok teşekkürler, artık ayakata kaç günde geçer hastalık bilmiyorum, onunla yaşamayı öğrenmem lazım sanırım :)

      Sil
  10. inşallah hastalığı da,yorucu yoğunluğu da atlatmışsındır :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bu haftam da sıkıntılı, ama inşallah cuma günü rahata ericem, nasıl iple çekiyorum pazartesiden cumayı anlatamam! :)

      Sil
  11. Cocuk = yetişememek oluyo sanırım :( herseyin yolunda gitmesi dileğiyle. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mathkece her zaman degil, bir sekilde idare etmeyi yetismeyi ogreniyorsun ama iş tarafı bir şekilde agir basınca, normalden yogun olunca o zaman ne bunye kaliyo ne kafa :) saglik olsun da gerisi onemli degil, cok sevgiler bende de!

      Sil
  12. Olur olur. Bazen yorulduğun için, bazen hastalık yüzünden, bazen canın istemez hiçbir şey yapmak; bazen sadece durup dinlenmek, nefes almak istersin...
    Her şey olur.

    Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, çok doğru, olur olur :) sevgiler

      Sil
  13. kolay gelsin, geçmiş olsun Nazlıcım.. Ben de her gün bakıyor, yazı göremeyince acaba taşınıyorlar mı düye düşünüyorsum. İşler kolaycacık yoluna girer umarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol tubacım, çok tatlısın, evet o da var, herşey var :)inşallah ama birer birer hallediyoruz işleri sırayla :) defneye kocaman bir öpücük!

      Sil
  14. blogumu yenı açtım takıbıme beklerım :) bende sızı takıbe aldım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...