Salı, Kasım 20, 2012

Masallardan bir ev



Bir ev düşünün; geceleri 1000 yıldızlı gökyüzü tepenizde beliriyor masmavi, gündüzleri ise kırlarda binbir çiçek arasında hissediyorsunuz kendinizi; rengarenk her bir odanın kapısı ayrı bir dünya ayrı bir ruh hali vaad ediyor, odanın kapısından girer girmez kendinizi bir masal dünyasında hissediyorsunuz, her bir oda ayrı bir masala açılıyor sanki. Tabi ki bu masalsı ev, masal perimiz annemin(kayınvaldemin) yeni evi. Renkler demişken, renklerin uyumundan ilham almak demişken annemin bu kadar güzel ve renkli evinden bahsetmemek olmaz--Fotoğrafları annemin taşındığı gün çektik, Alya evi test etti onayladı, dolaplar sağlam, ışıklar yanıyor, perdeler harika!--

Bazılarınız tanıyor mutlaka annemi, Aytül Akal, çocuk kitapları yazıyor. Renklerin uyumu yetenek gerektiriyor dedim ya palet yazımda bir önceki, bu konuda tanıdığım en yetenekli ve en cesaretli insan annem. Kafanızda uyduramayacağınız renklerin öyle tonlarını buluyor ve bir araya getiriyor ki bakakalıyorsunuz. Evinin renkleri ruhunun yansımaları, kıyafetleri gibi, dışına yansıyor içinin renkleri--ojelerine dikkat ettiniz mi!?

Buarada bu hafta başlayan kitap fuarında her gün annem kitaplarını imzalıyor Tudem(düzeltme:Uçanbalık) standında, ne kadar renkliymiş bakalım diye merak edenler için :) Biz de cumartesi gidicez, gelenlerle görüşebiliriz, ama anneme söylemeyin olur mu, ona süpriz yapıcaz. :)

40 yorum:

  1. şimdi ben nerden başlıım Nazlıcım bilemedim..ev ilk böle halka açılmış bi yer sandım inanki nasıl güzel sonra benim miniğin totosunu bi ısırasım geldi cadım benim:))ayrıntılar harika öperim ikinizi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) cok tesekkur ederiz, çok ilham verici değil mi!? biz de çok öpüyoruz seni :)

      Sil
  2. Alya ne kadar da şanslıymış, harika bir babannesi var. Evine bayıldımm. Tam Alya'ya göre valla koş koş dur :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şanslı değil mi, masal dünyasında büyüyecek! :)

      Sil
  3. Ben de ilk okuyunca Alya çok şanslı dedim içimden: ) İnsanın yanıbaşında böyle birisi olması kesinlikle şükredilecek nimetlerden!.

    Eve de bayıldım. Senin taşınma ne durumda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi, kesinlikle çok sükür :) çok teşekkürler, biz de inşallah 29u olarak belirledik günü, heyecnala bekliyoruz :)

      Sil
  4. Çocuk kitapları yazan birinin hayal dünyasını yansıtıyor ev.Okumak istedim annenin kitaplarını.Dekorasyonla ilgilenen biri olarak ilgimi çekiyor, insanların seçimleri kendini anlatır diye düşünürüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Dekorasyonla da ilgileniyorsan umarım ilham vermiştir fotoğraflar :) ve kitaplarını çok tavsiye ederim, valla annem olduğu için değil :)

      Sil
  5. renk dekorasyonda en önemli unsur benim için de o yüzden ilk önce renklerimi belirledim turkuaz mor ve gümüş gri seçtim ben de evim için ve beyaz mobilyalarla tabi :) şuanda o turkuaz koltuklar o kadar hoşuma gitti ki iyi ki evimde turkuaza yer vermişim dedim :) çok farklı bir hayalgücünün ürünü olduğu belli tebrikler annenize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turkuaz- mor- gri harika geliyor kulağa! insanın evinin istediği gibi olması çok önemli, en güzel anlarımızı evlerimizde geçiriyoruz. çok teşekkür ederiz, sevgiler

      Sil
  6. Süper! Çok beğendim evi, ben önce sizin sandım tabi:) Ojelere de ayrıca bayıldım.Çok renkli bir kişiliğe benziyor.İstanbulda olsa idim fuara gitmeyi çok istiyordum ama Çanakkale den şimdilik zor..Alya da dolabın içinde çok tatlı..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) öyle gerçekten çok renkli çok! :) Çanakkale'ya sevgiler o halde :)

      Sil
  7. Nazlı ben önce yeni taşındığınız eviniz sandım. Ve bakakaldım fotoğraflara. Çook çook çook güzeller. GEnç babaanneyi tebrik ettim, takdir ettim. İçindeki ve evine yansıttığı renklere imrendim!
    Alya yazar bir babaanneye sahip olduğu için çok şanslı! Bilsen ne çok isterdim cumartesi orada olmak. Gelecek için, güzel bir anı olması için Aytül Hanıma kızımın adına bir kitabını imzalatmak... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrecim çok teşekkürler, bilsen ben de naısl isterdim Ada'yla tanışmasını Alya'nın, ama biz seni İstanbul'a bekliyoruz, bu fuara olmasa bile bir zaman ona göre :)

      Sil
  8. Alya coook sansli :) Genc babaanneyi takdir ettim, evine bayildim. Kitap fuarina gidersek mutlaka ugrayip bir imzali kitap alacagiz kendisinden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika çok sevindim, inşallah gidebilirsiniz, kitap fuarı çok uzak ama çok güzel bir ortam oluyor

      Sil
  9. babaanneye de,evine de bayıldım
    sıradan olmayan insanlara bayılırım zaten
    umarım hem kendisi,hem kitapları ile tanışırız birgün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka tanışın babannenin kitaplarıyla, Özgün için özellikle ilk olarak açıl bahçe açıl çok öneririm, Alya elinden bırakmıyor :)

      Sil
  10. Süpermiş valla:)) insan kendini cocuk zannedip hayal düyasına direk dalış yapar bence:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Susu aynen dediğin gibi oluyor gerçekten :)

      Sil
  11. Aytül Hanımın yaşam alanında özenle seçtiği ev fonuyla "Alya Harikalar Diyarında" havasında bir paylaşım olmuş ;)))
    nasıl güzel nasıl hoşuma gitti anlatamam.
    Çok güzel çocuk kitapları yazdığından hiiiç şüphem yok ;)
    Vakit geldiğinde kitap talebimi sana iletirim nazlıcım ;)
    renkli kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sen de çok güzel dile getirmişsin mathkece alya harikalar diyarında diyerek :) vaktin gelmesi için sabırsızlanıyorum o zaman :)

      Sil
  12. Çok hoş bir ev. Gerçekten masallardan çıkmış gibi. Bence de Alya çok şanslı.Kaç kişinin babannesi çocuk kitabı yazarı olabilirki. İstanbulda olsak fuara gelmek isterdim. Bu arada fotoğraftaki canlılığa ayrıca bayıldım. Şu sıralar fotoğraf makinesi almayı düşünen biri olarak markasını sorabilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demet çok teşekkürler. Aslında o canlılık biraz da evin kendisinden :)

      Fotoğraf makinesi: Canon 450D Objektif: 50mm f/1.8 Umarım çok güzel fotoğraflar çekersiniz, sevgiler :)

      Sil
  13. Annenizin güle güle oturmasını dilerim mutfaktaki renk uyumu çok hoş..

    YanıtlaSil
  14. Hakikaten masal evi sandım ben de..Dekorasyon dergisinden alıntı falandır dedim.O koşturanın Alya olduğunu fark edince çok şaşırdığımı itiraf etmeliyim.Hele bir kayınvalidenin evi olduğunu okuyunca tam da kayınvalidem hakkında atıp tuttuğum şu günde çok kötü oldum çook:))Gerçekten çok güzel,çok özenle düzenlenmiş farklı bir ev..Güle güle,mutlulukla otursun,oturun,Alya güle güle koştursun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkürler güzel sözleriniz ve dilekleriniz için.. bence de ev dekorasyon dergisine aday:) sevgiler

      Sil
  15. ben bu eve bayıldım, tek kelimeyle harika.koltukların ve kapıların renkleri, tavandaki gökyüzü görüntüsü herşey harika.Bence bababanneyi kandırıp siz taşının o eve :)canım biz yarın sabahtan m.köy deyiz oyun grubunda, belki çıkışta da fuara geliriz, siz kaç gibi orda olursunuz ? gelebilirsek tanışmayı isterim sizinle ve süper babaanneyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknurcum harikaa çok isterim, biz sabah erkenden gidicez, malum mesafe uzun, öğleden sonra ayrılırız sanırım, Tudem standında oluruz genel olarak. Hadi gelin tanışalım :)

      Sil
    2. Yaa biz sabahtan oyun grubuna katılıyoruz maalesef, gelmemiz geç olur :(( ama bi fikrim geldi acaba istanbul' lu blogger anneler olarak bulussak mı bir haftasonu? Bebeler de kaynaşır :)

      Sil
    3. Emrecim karşılaşamadık, zaten o kadar kalabalıktı ki benim bir noktadan sonra gözüm bir şey görmez olmuştu :)

      Neyse önümüze bakalım :) Buluşma fikri harika, biz varız! :)

      Sil
  16. gerçekten değişik ve renkleri bir arada kullanmak herkesin becerebileceği bir iş değil.masal gibi bir ev olmuş,güle güle otursunlar...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. hayatı böyle yaşamak isterdim istediğim renklerde..

    tebrik ediyorum iyi günlerde otursun k.valideniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, umarım istediğiniz tüm renkler girer hayatınıza tez zamanda :) sevgiler

      Sil
  18. anneye bayıldım
    eve bayıldım
    kızın ayrı bir bal!

    YanıtlaSil
  19. Bir borç konsolidasyonu kredisi, teminatsız krediler, işletme kredileri, ipotek kredileri, araba kredileri, öğrenci kredileri, kişisel krediler, risk sermayesi vb. Özel borç vericiyim, düşük faizli ve makul faiz oranı% 2 olan şirketlere ve bireylere kredi veriyorum. E-posta: christywalton355@gmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...