Cuma, Kasım 23, 2012

Yeni vs Eski


Ben küçükken bana yeni bir şey alındığını hatırlamam, hep ablamın küçüklerini giyerdim. Benimle de kalmaz, benden sonra bir de kuzenlerime giderdi tüm kıyafetler, hatta aileye ilk defa bir oğlan bebek geldiğinde dahi gelenek devam etmişti. Bu durumun da özel bir yanı vardı sanki.

Şimdiyse hem daha kolay ulaşılıyor, hem her bütçeye uygun şeyler bulunuyor, hem de başka bahane saymama gerek olmadan sadece almak istiyoruz diye :) bir sürü şey alıyoruz. Alıyoruz almasına da küçülenler ne oluyor? Ben bir kısmını, özellikle duygusal bağ! kurduklarımı böyle şekil 1-a daki yağmurluk gibi kollar küçük gelse de giydirmeye devam ediyorum. Ama gerçekten küçülenleri ilk aylarda saklıyordum, baktım 1,5 sene oldu ve artık dolaplardan taşıyor. Arkadaşlarınıza verseniz artık eski gelenek saygısızlık gibi geliyor bir yandan, hem eskimiş ya da çoğunlukla lekelenmiş de olabiliyor.

 Merak ediyorum siz ne yapıyorsunuz küçülenleri?
İhtiyacı olanları bulmak en güzeli aslında. Var mı bildiğiniz ihtiyacı olanlar, düzenli olarak verebileceğimiz, faydasını görecek minişler? 

11.24.2012 ekleme: İlk yorumda sevgili Selcen bir liste adresler yazmış, ihtiyacı olanlar, adres arayanlar mutlaka bir göz atın derim. Çok teşekkürler Selcen.

80 yorum:

  1. Geçenlerde bir arkadaş bir liste paylaşmıştı. Ben de paylaşayım:

    EVINIZDEKI FAZLA MOBILYALARI , KULLANMADIGINIZ KIYAFETLERI, KITAPLARI VE DAHA PEK COK ESYAYI VEREBILECEGINIZ ADRESLERI BILIYORMUSUNUZ ?

    SIZIN IHTIYACINIZ OLMADIGINI DUSUNDUGUNUZ BIR COK SEYE IHTIYACI OLANLARI UNUTMAYIN LUTFEN MAILI TANIDIKLARINIZA DA YOLLADIGINIZ ICIN TESEKKUR EDERIZ.

    1. TOCEV 0212 280 25 11

    2. ACIL IHTIYAC PROJESI VAKFI 0212 491 06 61 – 534 33 82

    3. COCUK ESIRGEME KURUMU 0312 310 24 60

    4. KADEV (KADIN EMEGINI DEGERLENDIRME VAKFI ) Beyoglu'ndaki vakif binasinin hemen alt katinda Nahil ismindeki dukkanda ikinci el esyalar satiliyor. 0212 292 26 72

    5. www.velimolurmusun.org sitesinden bir cocugun velisi olabilir ve Express Kargo da sponsor oldugu icin ucretsiz gonderim yapabilrsiniz.

    6. Taksim Genclik ve Cocuk Evi. 13 – 18 yaslarindaki kiz cocuklarinin siginma evi. Herseye ihtiyaclari oluyor. 0212 251 28 18

    7. Beyoglu Sosyal Yardim Magazasi 0212 251 83 44 nolu telefonu arayip adresinizi soyledginizde bir gun sonra evinizden neyi vermek istiyorsaniz alip fakirlere dagitiyorlar.

    8. Umut Cocuklari Dernegi ev esyalarini kabul ediyor. 0212 297 61 05 – 297 61 06

    9. Toplum Gonulleri Vakfi'nin magazasina satilmak üzere hediye edebilirsiniz. www.tog.org.tr

    10. TOFD (Turkiye Omurilik Felclileri Dernegi ) 0212 661 08 61

    11. Bir ogretmenin cagrisina da kulak verebilirsiniz '' Trabzona bagli Duzkoy Cayirbagi I.O . ogretmeniyim. 600 civarinda ogrencimiz zor sartlarda egitim goruyor. Yardimci olabilirseniz seviniriz.'' mesutmevlude@mynet.com

    12. Mahalle muhtarlari da bu tur yardimlari alip dagitabiliyor.

    BELKI KULLANMADIGINIZ ESYALARINIZ BIRILERININ DAHA COK ISINE YARAYACAKTIR. DESTEGINIZ ICIN TESEKKUR EDERIZ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selcen harikasın gerçekten, böyle bir listemizin olması harika oldu, çok teşekkürler!

      Sil
  2. Kuzuların kıyafetleri hiç eskimeden küçülüyor gerçekten. Gerçi 2 kıştır aynı şeyleri giyebiliyor Beray sadece külotlu çorapları küçüldü. Ama ben hala saklamaya devam ediyorum kardeşi olursa tekrar almamak için :) Dolap doldu taştı yalnız ne kadar sürecek bu iş bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de saklıyordum Selcen, hele en başlarda 2. çocuk olsun olmasın kıyamıyorsun, hem çok az giyilmiş oluyor hem de o kadar minik o kadar tatlı oluyor ki elden çıkarasın gelmiyor. Ama artık arttıkça sayı geriye dönük temizlemeye girişiyorum ben çaresiz. Senin listeyi inceleyeceğim şimdi :)

      Sil
  3. elinin üstündeki çukurları öperim senin ah Alya ya..

    YanıtlaSil
  4. Bizde giymişiz küçükken başkasının küçülenlerini Nazlıcım! Eskiden bunun adı yardımlaşmak, paylaşmakmış! Şimdilerde teklif etmeye bile çekiniyor insan yanlış anlaşılacak diye.
    Ada'nın süt annesinin oğlu olmasına rağmen verdi bize küçülenleri ilk zamanlarda ve de çok işe yaradılar. Ben de Ada'nın küçülenlerini teyzemin kızına veriyorum onunda bir oğlu var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Emrecim, ne güzel ama bak sen devam ettiriyorsun geleneği :) bebekken özlelikle kız erkek farketmiyor tabi ya yaşasın paylaşmak! :)

      Sil
  5. Eğer içinize sinen biryer bulamazsanız biz SEVE SEVE kabul ederiz :) Kızım 7 aylık. Hiç gocunmam hattaaa Alyanın tarzına bayılıyorum. EyLül'ün büyümüş hali gibi geliyor bana.. Biz de küçülenleri gerçekten kullanacağından emin olduğumuz birine saklıyoruz; Eylül'ün doğmamış kuzenine :) Belki bizden de ona geçer Alya'nın küçülenleri! Ama İhtiyaç kısmı biraz farklı bir boyut. Gerçekten ihtiyacı olan birine ilaç gibi gelebilir. Bizim fuzuli alışverişlerimizi engellemiş olursunuz o kadar :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınar çook tatlısın, aklımdasın o halde :) Buarada Eylül de pek şık pek tatlı giyiniyor. Sevgiler

      Sil
    2. çok teşekkür ederiz :) bizden de kocaman sevgiler.. öpücükler Alya'ya

      Sil
  6. ben saklıyorum
    ama evde yer kalmadı,yakında kolileyip,düzenleyip,depo niyetine kullanabileceğimiz annemlerin diğer evine götürmeyi düşünüyorum.bugünlerde benim de aklımda bu konu var
    banyo küveti,dönencesi,kanguru,ana kucağı gibi şeyleri de sakladım
    ben ikinci çocuğu düşünmesem de kardeşimin bebeği olur,aileye yeni bir bebek gelebilir diye elden çıkarmıyorum
    ama özellikle elbiselere bakarken,kimbilir bunlara ihtiyacı olan ne bebecikler vardır diye içim sıkılıyor hep
    Selcen'in verdiği adresleri not edeceğim bir kenara,iyi ki paylaşmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözünün önünde olmayacak bir yerde saklayabiliyorsan bir derece idare eder sanırım, sonuçta 2. için saklanır :) 2. de ayrı bir muhabbet, bir ara onu da konuşalım ben çok karışığım :)

      Sil
    2. konuşalım tabi ama ben "düşünmeyen" tarafım,şimdiden belirtiyorum

      Sil
    3. Şimdi bu konu ile ilgili oturup yazıcam bak :)
      Bende sanırım ikinciyi düşünmüyorum!

      Sil
    4. Emre noldu ya, en son bir kere yazdığında sıcak bakıyordun? Yanlış mı hatırlıyorum, ama ben de zaten bir gidip bir geliyorum, ben temelinde kardeş olması gerektiğini düşünüyorum, ama ne zaman ama nasıl bilemiyorum :)

      Sil
  7. Alya küçülünce bana verebilirsin :)
    Ay yerim ben onu, Allah nazardan korusun. Annesi benim yerime öper misin?
    Küçülenler konusunda birşey diyemeyeceğim, bu konu benim için çok gerilerde kaldı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısınız her zamanki gibi Leylak Dalı, tabi ki, sabah uyanır uyanmaz söz öpücem :)

      Sil
  8. Ben de 2. için saklayanlardanım.8 yaş büyük abim olduğu için eskilerini giyemedim.Ama Selcen'in liste çok faydalı bir liste olmuş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8 yaş da çokmuş Tuba, Özgün'ün annesine de söyledim, bu konuyu da konuşalım bir ara :) öperim

      Sil
    2. son zamanlarda hep aklımda bu konu
      Konuşalım bencede :)

      Sil
  9. böyle kıyamadıklarım var ilk yeni doğanları tulumcukları saklıyorum valla;)
    ama öyle fazla fazla birikince birazını ihtiyacı olduğunu bildiğim birilerine yollayıverdim.
    birazını ise 2. için saklıyorum hani olur da şaşarım ya:p
    eğer vermek istersen bu konuda twitterda bu konu için bilinke rastlamıştım
    http://ikiperimasali.blogspot.com/2012/09/haydi-sen-de-paylas.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aynen, ben de biraz saklıyorum, biraz veriyorum, biraz her ihtimale karşı durumları :) linke baktım hemen, çok teşekkürler, tarih geçmiş ama olsun böyle arada hep çıkıyor fırsatlar

      Sil
  10. şimdi bir daha dikkatli bakınca kampanya için tarih verilmiş ve o tarih geçmiş :( ama muhakkak araştırılınca bu konuyla ilgilenen dernekler var.örneğin STET.

    YanıtlaSil
  11. ay ne tatlı,
    ilk fotoğraftaki elleri yerim ben:))

    YanıtlaSil
  12. Selamm:)Ne kadar tatlı alyacık maşallah:)
    Ben küçülenleri öğrencilerimin kardeşlerine veriyorum,kenar mahalle okullarından birinde çalışıyorum ve gerçekten ihtiyaçları olduğunu bildiğim için onlarla paylaşıyorum.görüşürüz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Bahar, benim de aslında hep hedefim gerçekten ihtiyacı olana ulaştırabilmek, yoksa internetten bağış filan yapmaya kalktığında bilmiyorsun ki para nereye gidiyor, gerçekten işe yarıyor mu...
      Biz nasıl sana ulaştırabiliriz elimizde berimizde birikenleri ihtiyaç olursa?

      Sil
  13. Off saklamak, biriktirmek kabusum.
    Atamıyorum bazı şeyleri ama benim de ayırdığım şeyler var.
    Selcen'in paylaştığı listeyi incelemek lazım.
    Sadece kıyafet değil aslında.
    Gereksiz o kadar çok şeyi tutuyoruz ki evlerimizde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bir bakmışsın hangi dolabı açsan bir şeyler çıkıyor :( benim de bir temizlik yapmam lazım..

      Sil
  14. benim 14 sene aradan sonra olan 10 aylık bir kızım var.eşim fabrika işçisi ve 9 ve 8 inci sınıfta okuyan iki çocuğum daha var öyle olunca eşten dostan gelebilecek küçülmüş kıyafetler gerçekten çok işe yarıyor tabi düşünürseniz bende miniğinizin küçülmüşlerine talip olabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevinirim, e-mail adresinizi yazabilir misiniz konuşalım :)

      Sil
    2. tabiki ebrarsarac04@hotmail.com ayrıca çok teşekkür ederim.hiç bu kadar hızlı ve böyle bir cevap beklemiyordum dogrusu.her şeyden önce sizinle tanımaktan ve sohbet etmakten çok mutlu olurum

      Sil
    3. ACABA GÖRÜŞMEKTEN VAZMI GEÇTİNİZ?:)

      Sil
    4. hiç olur mu öyle şey, sadece korkunç bir hafta geçirdim :) hemen iletişime geçiyorum...

      Sil
  15. Eğer finansman ihtiyacınız var?
    Eğer iş ya da Kişisel Kredi ihtiyacınız var mı?
    Eğer şirket yeniden finanse etmek istiyor musunuz?
    Firmamız Amerika Birleşik Devletleri merkezli. Biz yıllık% 3 faiz oranıyla her birey ve şirket için kredi vermek.
    Daha fazla bilgi için, E-posta İletişim:
    paulelvisloans@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Eğer finansman ihtiyacınız var?
    Eğer İş veya Kişisel Kredi ihtiyacınız var mı?
    Eğer şirket finanse etmek istiyor musunuz?
    Firmamız Amerika Birleşik Devletleri dayanır.
    Biz herhangi bir bireysel ve şirket için kredi vermek
      % 3 faiz oranı yıllık.
    Daha fazla bilgi için, E-posta İletişim:

    paulelvisloans@hotmail.com

    http://paulelvisloans.gnbo.com.ng

    YanıtlaSil

  17. Merhaba.
    Stres ve hızlı onayı olmadan kişisel veya işletme kredi ihtiyacınız var mı? Eğer öyleyse biz şimdi% 3 asal faiz oranı kredi sunuyoruz olarak, lütfen bize ulaşın. Bizim kredi güvenli ve daha fazla bilgi ve uygulamalar için, güvenli olduğunu, bu e-postaya cevap lütfen. (info.privatelender@yahoo.com) adı ve miktarı gerekli.

    de bugün için bize ulaşın (info.privatelender@yahoo.com)

    YanıtlaSil
  18. Biz USD ($) ve İngiliz Sterlini (£) ve seçtiğiniz herhangi bir para cinsinden kredi vermek, ST ANDY COLE KREDİ MERKEZİ 3% oranında yerel ve uluslararası müşterilerine kredi vermek için borç veren avukat tarafından akredite edilmiştir.
    ************************************************** **************



    İlgilenen istemci aşağıdaki formu doldurunuz gerekmektedir ----



    1) İSİM ........................
    2) ÜLKE .....................
    3) SİZİN MESLEĞİ .............
    4) SİZİN MEDENİ DURUMU .........
    5) TELEFON NUMARASI ................
    6) AYLIK GELİR ..............
    7) ADRES .....................
    KREDİ VE 8) AMAÇ .............
    9) KREDİ TALEBİ ................
    10) TELEFON ..................
    11) KREDİ ŞARTLARI VE SÜRESİ ....
    12) SEX ..........................


    ST ANDY COLE KREDİ MERKEZİ

    YanıtlaSil
  19. Biz USD ($) ve İngiliz Sterlini (£) ve seçtiğiniz herhangi bir para cinsinden kredi vermek, ST ANDY COLE KREDİ MERKEZİ 3% oranında yerel ve uluslararası müşterilerine kredi vermek için borç veren avukat tarafından akredite edilmiştir.
    ************************************************** **************



    İlgilenen istemci aşağıdaki formu doldurunuz gerekmektedir ----



    1) İSİM ........................
    2) ÜLKE .....................
    3) SİZİN MESLEĞİ .............
    4) SİZİN MEDENİ DURUMU .........
    5) TELEFON NUMARASI ................
    6) AYLIK GELİR ..............
    7) ADRES .....................
    KREDİ VE 8) AMAÇ .............
    9) KREDİ TALEBİ ................
    10) TELEFON ..................
    11) KREDİ ŞARTLARI VE SÜRESİ ....
    12) SEX ..........................

    email: andycoleloanoffer@outlook.com
    ST ANDY COLE KREDİ MERKEZİ

    YanıtlaSil
  20. Merhaba.
    Eger stres ve hizli onayi olmadan kisisel veya isletme kredi ihtiyaciniz var mi? Eger öyleyse simdi Basbakan faiz orani kredi sunuyoruz olarak, lütfen bize ulasin. Bizim kredi güvenli ve daha fazla bilgi ve uygulamalar için, güvenli olan, bu e-postaya cevap lütfen. (faithbank@ymail.com) gerekli isim ve miktari.

    web sitemizi ziyaret edin (http://faithbankcompany.gnbo.com.ng)

    YanıtlaSil
  21. Güzel gün,

    Biz% 2 düşük faiz oranı, finansal asistan ihtiyacı olan kişilere krediler sunuyoruz. Bu şirket ile bir kredi almak için, size ihtiyacınız olan kredinin tam miktarı ve kredi ödemek hangi zaman söyleyebiliriz. Eğer ilgileniyorsanız eğer öyleyse, kabul edilebilir aşağıya detayları sizlere borç verme koşullarını gönderme işlemine devam edebilirsiniz, böylece aşağıda Bizim öğeler bize veriniz.

    Kredi bilgileri gereklidir:

    İsim:
    Ülke:
    Telefon numarası:
    Gibi kredinin, gerekli miktarı:
    Kredinin Amacı:
    Kredi Süre:
    Aylık gelir:
    Hayır (evet veya hayır) online önce bir kredi için uygulanacak mı

    Hakkımızda:

    Şirket Müdürü: Sn Joshua
    Firma Telefon: (+2348117666371)
    Şirket e-posta: (emanuel-loanfirm500@outlook.com)
    Şirket sloganı: Senin mutluluğun iyi hizmet (bizim istediğimiz, bütün finansal standı alma) için ödül olduğunu

    Saygılarımla,

    Sayın Joshua

    YanıtlaSil
  22. Stres ve hızlı onayı olmadan kişisel veya işletme kredisi ihtiyacınız var mı? Eğer öyleyse, bize (privateloaninvestment@outlook.com) başvurun

    YanıtlaSil
  23. Eğer iş ya da kişisel ihtiyaçlar ve proje finansmanı için bir kredi gerekiyor mu? işinizi yeniden finanse etmek istiyor musunuz? Biz yılda% 3 bir ilgi ile her kişi veya şirket için kredi sunuyoruz. Daha fazla bilgi için, e-mail yoluyla bizimle irtibata geçiniz: (acilkredisirket@inbox.ru)

    Bana (acilkredisirket@inbox.ru) e-posta

    YanıtlaSil
  24. stres ve hızlı onayı olmadan% 3 kişisel ya da kurumsal kredi ihtiyacınız var mı? Eğer öyleyse, lütfen bize ulaşın (privateloaninvestment@outlook.com)

    web sitemizi ziyaret edin: http://privateloaninvestm.wix.com/kredi

    YanıtlaSil
  25. Merhaba, ben Barcelo Yılmaz, zaman fırsat krediler hayat veren bir kredi borç veren. Acil bir kredi borçlarını temizlemek için ihtiyacın var ya da işinizi geliştirmek için sermaye bir borca ihtiyacım var? Bankalar ve diğer mali kurumlar tarafından reddedilen kişilerin mali zorluklar içinde yardım ediyorsun? Arama artık tüm mali sorunları geçmişte bir şey yapmak için buradayız. % 3 faiz oranında mali yardıma muhtaç kişilere para dışarı borç. güvenilir ve yararlanıcı yardım render. Aşağıdaki e-posta adresine yanıt göndermek uygulama ve daha fazla bilgi için: infobarcelolucrecia@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Eğer faturaları, iş genişlemesi, tüzel veya kişisel kredi ödemek için acil kredi ihtiyacı var mı? e-posta yoluyla adresinden hızlı, verimli ve güvenilir kredi için bugün bugün bize: elenanino03@gmail.com

    Saygılarımızla
    Bayan Elena

    YanıtlaSil
  27. Merhaba,
    Bu genel kamuoyunu bilgilendirmek olduğunu Bayan Henrietta Fernando, saygın
    Özel kredi borç veren herhangi bir mali yardıma ihtiyacı herkes için bir mali fırsat açtı. Eğer borçlarını temizlemek için acil kredi ihtiyacınız veya işinizi geliştirmek için bir sermaye kredi gerekiyor mu? Eğer bankalar ve diğer mali kurumlar tarafından geri çevirdi mı? Burada tüm finansal sorunlar için çünkü daha fazla kendinizi yormayın.
    Biz açık ve anlaşılır terimler ve Koşullar insanlar, şirketler ve toplumlar için% 2 faiz oranı ile kredi her türlü sunuyoruz.
    Hiçbir sosyal güvenlik numarası gerekli ve gerekli hiçbir kredi kontrolü,% 100 garantili. Bize bugün ve biz tüm mali sorunlar tarih yapmak için buradayız, çünkü sen yaptın mutluluk olacaktır.

    Bizi e-posta: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

    YanıtlaSil
  28. Eğer, kredi ve ipotek arayan yorgun aşağı getirilmiştir
    sürekli bankalar ve diğer finans kurumları tarafından, Biz herhangi bir teklif
    Eğer bir kredi almak ilgilenen rate.If düşük faizle özel ve tüzel kişilerin kredinin formu, bugün bize temas kurmaktan çekinmeyin, size, bize denemeye ever.Just en iyi hizmeti sunmak için söz veriyorum.
    Bir iş kredisi ihtiyacınız var mı?
    Eğer kişisel bir kredi ihtiyacınız var mı?
    Eğer yeniden finanse etmek istiyor musunuz?
    Eğer bir konut kredisi ihtiyacınız var mı?
    yo? ac borcunuzu ödemek istiyor musunuz
    YANITLAR AŞAĞIDAKİ e-posta adresine gönderilmesi gerekmektedir
    Saygılarımla.




    Hermes Yatırım Yönetimi
    (Marketinghermesinvestment@outlook.com)

    YanıtlaSil
  29. Eğer iş kurmak için bir acil kredi ihtiyacınız, ya da size borcunu ödemek için bir kredi mi istiyorsunuz, Refinance için bir kredi gerekiyor mu? Eğer bir araba ya da bir ev satın almak için kredi gerekiyor mu? evet artık endişe ederse, Kredi kontrolü olmadan uygun bir faiz oranıyla kredi her türlü teklif !!! E-posta yoluyla bugün bize ulaşın.

    E-posta: elenanino03@gmail.com

    Teşekkür ederim.
    Bayan Elena

    YanıtlaSil
  30. Eğer e-posta yoluyla bize ulaşın acil kredi ihtiyacınız: emanuel-loanfirm500@outlook.com, biz% 2 düşük bir oranda kredi sunmak, kredi bir kez kesinlikle 24 saat süre içinde kredi alacaksınız olduğunu göstermek için bir garantisi yoktur onay düzelecek.

    Alacaklı: Bay Joshua Emanuel

    Alacaklı E-mail: emanuel-loanfirm500@outlook.com

    YanıtlaSil
  31. Eğer bir işletme kredisi, kişisel kredi, ev kredisi, araç kredisi, öğrenci kredisi, borç konsolidasyonu kredileri, teminatsız krediler, risk sermayesi, ve diğerleri arıyoruz. Yoksa kredi doğru yere geldiniz reasons.You've biri veya birkaçı için bir banka veya mali kurum tarafından bir kredi reddetti! Biz size gereken kredi ve finans tüm kalite olan bir şirket vardır. Biz düşük faiz oranları ve uygun fiyatlı% 2 şirketler ve bireyler için kredi vermek. grass2graceloanfirm@gmail.com e-mail yoluyla bize ulaşın

    YanıtlaSil
  32. Stres ve hizli onayi olmadan kredi, kisisel veya isletme kredisi ihtiyaciniz var mi? Eger öyleyse, lütfen bizimle irtibata geçin (privateloaninvestment@hotmail.com)

    Bize bugün comtact. privateloaninvestment@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. Eğer% 2 oran teklif bir acil kredi ihtiyacım var şimdi bize e-posta: Dannynino2013@gmail.com

    YanıtlaSil

  34. Ben size tavsiye istiyorum Sayın Ethan çabası konut kredisi firması Şirketin CEO'su lucas, ben hangi benim faturaları ödemek için acil kredi ihtiyacı vardı ve ben konut kredisi firması Şirket'e onunla temasa arkadaşım tarafından söylendi ve ben yaptım ve şimdi beni ve ailemi mutlu yüzden, bugün onlara başvurun size kredi her türlü ihtiyacı varsa e-posta yoluyla kendisini üzerinde iletişim için bir kredi ihtiyacı olan herkese açık olmasını istiyorum, mortgageloanfirm1999@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. Merhaba,
    Bankalar bir kredi elde etmek için size dönüyor,
    Şirketim size yardımcı olması için endişelenmeyin.
    Her çeşit krediler
    Minimum 10,000,00 TL'den 20 milyon TL'ye
    Şimdi kredi başvurusunda bulunun.
    Iletişim e-posta bağlantısı: kesteronlineservice@gmail.com

    Saygılarımızla.
    şirket

    YanıtlaSil
  36. Merhaba,
    Bankalar bir kredi elde etmek için size dönüyor,
    Şirketim size yardımcı olması için endişelenmeyin.
    Her çeşit krediler
    Minimum 10,000,00 TL'den 20 milyon TL'ye
    Şimdi kredi başvurusunda bulunun.
    Iletişim e-posta bağlantısı: kesteronlineservice@gmail.com

    Saygılarımızla.
    şirket

    YanıtlaSil
  37. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    YanıtlaSil

  38. Herhangi bir amaç için paraya ihtiyacınız var mı?
    Aylık gelir / işiniz varsa bir kredi almaya hak kazanırsınız.
    Güvenli / teminatlı kredi için irtibat kurun.
    20,000'den 20,000,000'e kadar kredi tutarı ödünç al.
    Kredi süresi olarak 1 yıl ila 30 yıl arasında seçim yapın.
    azeesabdul480@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Tasarıları ödemek ve yeni bir iş kurmak veya projelerini% 3'lük daha ucuz bir faiz oranı ile yeniden finanse etmek için hızlı ve kullanışlı bir kredi için başvurun. Bugün ukhomeloanfund@gmail.com adresinden bizimle iletişime geçin: Minimum kredi teklifimiz, kredi tutarının herhangi bir seçiminde 1.000,00'dir. Biz meşru kayıtlı ve sertifikalı bir borç vericiyiz. Hızlı yanıt için (ukhomeloanfund@gmail.com) bugün bize e-posta ile ulaşabilirsiniz, bu krediyi almakla ilgileniyorsanız, kredi süreci hakkında daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçin; kredinin şartları ve koşulları nasıl olur ve nasıl Kredi size yapılacaktır. İlgilenirsen acil yanıtına ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
  40. Genel Kamuya Dikkat,
     
    Bir krediye ihtiyacın var mı? Eğer evet ise 3% 'lük düşük faiz oranı ile kredi öneriyoruz ve kredi kontrolü yapmadan kişisel krediler, borç konsolidasyon kredileri, girişim sermayesi, iş kredileri, eğitim kredileri, konut kredileri veya "herhangi bir nedenle krediler" sunuyoruz Ancak yöntemimiz, Ihtiyaç duyduğunuz kredi miktarını ve ayrıca karşılayabileceğiniz süreyi belirtme şansı sunuyor, e-posta: elenanino0007@gmail.com
     
    Bu size ihtiyacınız olan parayı elde etmek için gerçek bir şans verir! E-posta ile ilgileniyorsanız: elenanino0007@gmail.com
     
    Saygılarımla
    Bayan Elena
    E-posta: elenanino0007@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. Hoşgeldiniz,

    İşletme kredisi için acil bir ihtiyacınız mı yoksa% 2 faizle faturalarını ödemek için mi? Bireysel ve işbirliği organlarına kredi veririz, eğer evet ise € 5,000 € 20 milyon maksimum vadede 1 ila 30 yıl arasında E-posta ile bize ulaşın: (gkfinance01@gmail.com)

    Saygılarımızla,
    Demetrios daniel
     
    % 3 kredi teklifi

    YanıtlaSil

  42. Asa kredi kredisi şirketi, kişisel işyerinizi başlatmanız için gereken her
    miktarı ödünç vermeye hazırdır. Biz% 2 faiz oranıyla kredi veriyoruz, bu
    yüzden için başvurun.
    Tarımsal çiftçilik kredisi. Krediye ihtiyacınız varsa bizimle iletişime geçin.
    E-posta: asaloaninstituteplc@gmail.com, ayrıca bu adresle de iletişime geçebilirsiniz
    E-posta: asaloaninstituteplc@yahoo.com


    Asa loan lending company are ready to loan you any amount you need to start
    up your personal business. we give out loan at 2% interest rate, so Kindly apply for
    agricultural farming loan. if you need loan contact our
    email:asaloaninstituteplc@gmail.com, you can also contact this
    email:asaloaninstituteplc@yahoo.com

    YanıtlaSil
  43. Genel Kamuya Dikkat,

    Bir krediye ihtiyacın var mı? Eğer evet ise 3% 'lük düşük faiz oranı ile kredi öneriyoruz ve kredi kontrolü yapmadan kişisel krediler, borç konsolidasyon kredileri, girişim sermayesi, iş kredileri, eğitim kredileri, konut kredileri veya "herhangi bir nedenle krediler" sunuyoruz Ancak yöntemimiz, Ihtiyaç duyduğunuz kredi miktarını ve ayrıca karşılayabileceğiniz süreyi belirtmek için bir şans veriyor, e-posta: elenanino07@hotmail.com

    Bu size ihtiyacınız olan parayı elde etmek için gerçek bir şans verir! E-posta ile ilgileniyorsanız: elenanino07@hotmail.com

    Saygılarımla
    Bayan Elena
    E-posta: elenanino07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Ben Celine Rehwaldt Almanya'dan bir Özel kredi alacak mısınız, bir iş kredisi, kişisel kredi, ev kredisi, araba Kredisi, öğrenci kredisi, borç konsolidasyon kredisi, teminatsız kredi ve girişim sermayesi arıyor musunuz? Bir banka ya da finans kurumu tarafından bir ya da daha fazla nedenden ötürü bir kredi reddedildiyse. Kredi Çözümleriniz için doğru yerdesiniz. Çözümlerimiz, dünyanın herhangi bir yerinde, 1 yıldan 30 yıla kadar geri ödeme süresi içinde minimum 1,000 ila 100,000,000 arasında değişen tüm bireylere kredi veriyoruz. Lütfen e-posta yoluyla daha fazla bilgi için benimle iletişime geçin: celine.rehwaldtfirm@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. dikkat,

    Eğer bir iş kurmak ya da birisi üzerinde faturalarınızı ödemek için bir kredi için arıyorsunuz? Bu banka veya diğer kredi veren tarafından reddedildi? Burada olmamızın size sorunsuz bir boyut veya gecikme sunmak için, endişelenmeyin; Bugün daha fazla bilgi almak için aşağıdaki e-posta yoluyla bize ulaşın;

    E-posta: easyloanfirm2020@gmail.com

    bizim saygı
    Derek Douglas
    easyloanfirm2020@gmail.com

    3% teklif işletme kredileri

    YanıtlaSil
  46. Merhaba,

              Krediye mi ihtiyacınız var? Buraya geldiğinizde sorunlarınızı çözebilirsiniz. Ben Bayan Anna. Türkiye'den geçtiğimiz hafta Pazartesi günü faturalarımı ödemek için kredi arıyordum, bu yüzden farklı dolandırıcılıkların eline geçtim ve en iyi arkadaşım olan bayan için olmasaydım, farklı borç verenler tarafından dolandırıcılık yapıyordum, Mercy beni Bay'a tanıttı. Johnson Pablo (CEO) Johnson Pablo Loan Company, bana hiçbir stres olmadan 500.000.00TL kredi sağladı. Öyleyse Türkiye'nin iyi insanları, onunla e-posta: johnsonpabloloancompany@gmail.com aracılığıyla iletişime geçebilirsin. Sana onu şirketine gönderdiğimi söylemeyi unutma.

    YanıtlaSil
  47. PATRICIA KINGSMAN'A HOŞ GELDİNİZ patriciakingsman.loans2016@gmail.com Amacımız, Mükemmel Profesyonel Hizmet sunmaktır.

    Işadamı ya da kadın musun? Herhangi bir mali karışıklığa mı sahipsiniz yoksa kendi işini başlatmak için para gerekiyor mu? Güzel bir Küçük Ölçekli ve orta ölçekli bir iş başlatmak için bir krediye ihtiyacınız var mı? Düşük bir kredi puanı var mı ve yerel bankalardan ve diğer finans kuruluşlarından sermaye kredisi almakta zorlanıyor musunuz?

    Kredilerimiz maksimum güvenlik için sigortalıdır, önceliğimizdir, Ana hedefimiz hak ettiğiniz hizmetleri almanıza yardımcı olmaktır, Programımız, ihtiyacınız olanı hızlı bir şekilde elde etmek için en hızlı yoldur. Aylık giderlerinizi azaltmak için ödemelerinizi azaltın. Tatiller, eğitim, benzersiz alımlar için herhangi bir amaçla kullanabileceğiniz esneklik kazanın

    Bireysel Krediler, Borç konsolidasyonu kredileri, İş Kredileri, Eğitim Kredileri, İpotekli Krediler, Teminatsız kredi, İpotek Kredileri, Payday Kredileri, Öğrenci Kredileri, Ticari Krediler, Araba Kredileri, Yatırımlar Kredileri, Kalkınma Kredileri, Edinim Kredileri, İnşaat Kredileri, bireyler, şirketler ve tüzel kişiler için her biri için% 2'lik düşük faiz oranı vardır. Aileniz için en iyisini yapın ve genel kredi programınızla hayalinizdeki eve de sahip olun.

    BİZE HER TÜRLÜ TEKLİF VERMİYORUZ - UYGUN KREDİ İÇİN GEÇERLİDİR.

    Lütfen, daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçin: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    Lütfen kredi bilgileriyle bize geri yaz.

    BORÇ BİLGİLERİ

    1) Tam İsimler:
    2) Ülke:
    3) adres:
    4) Eyalet:
    5) Cinsiyet:
    6) Medeni Hali:
    7) Meslek:
    8) Telefon Numarası:
    9) Aylık gelir:
    10) Kin'in yanında:
    11) İhraç Edilen Kredi Miktarı:
    12) Kredi Süresi:
    13) Kredinin Amacı:
    14) Krediye ihtiyacınız olan belirli tarih:

    Eğer bir kredi almak istiyorsanız, lütfen kredi koşuluyla bize yazınız.
    Lütfen, daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçin: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Saygılarımla,
    Bayan Patricia Kingsman
    Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Sizden en kısa sürede haber almak için sabırsızlanıyoruz

    İlgilenen başvuru sahipleri bize e-posta yoluyla ulaşmalıdır: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. Adım Bayan Patricia Kingsman, 2017 yılı için yasal olarak yeni bir kredi vericisiyiz ve 500.000.00 $ ve $ 5.000.000.00'dan teklif ettiğimiz finansal yardıma ihtiyacı olan herhangi bir vücuda yardım etmekten hoşlanıyor ve ayrıca euro ve £ yukarıda krediler veriyoruz Bize şu adrese bir e-posta gönderin: patriciakingsman.loans2016@gmail.com, böylece kredi işleminizin gerçekleşmesi için önümüzdeki 24 saatte borcunuzla hızlı bir şekilde transfer olmanız ve herhangi bir gecikme olmadan güvende olmanız gerekiyor. So email: patriciakingsman.loans2016@gmail.com eğer ilgileniyorsanız

    E-posta: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. Herkese merhaba

       Benim adım Alp Coskun Can ve ben Türkiye'denim sana tüm borç arayanların, kredi teklif eden tek bir gerçek kredi şirketinin olduğunu ve kredi ile bana yardımcı olduğunu söylemek istemektedir Şirketin adı Patricia Kingsman kredi şirketidir ve kredi Kredi borcumda yardımcı olan borç veren adını Mrs Patricia Kingsman'dır. Dolayısıyla, haksız yere bir krediye ihtiyacınız varsa, şimdi bu şirkete gidin ve kredinizi alırsınız. Kredileriniz güvende ve hızlı orada posta patriciakingsman.loans2016@gmail.com dileriz Tüm iyi kredi arayanlar bu gerçek bir şirket teklif kredileri.

       E-posta: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

       Saygılarımla sana

    YanıtlaSil
  50. Merhaba millet herifim ismim CHAGATAI GÜLBAHAR Türkiye'den am Ben sadece şimdi Bayan Patricia Kingsman kredi şirketinden aldım 2017 yeni okunaklı kredi şirketi ve uzun süredir onlardan borç almadım Bugün onlardan borcumu aldım ve Şimdi bu mesajı gönderiyorum ben çok mutluyum bu şirket gerçekten harika bu yüzden herkes bir kredi lazım bu şirketle irtibata geçin onlar orada gerçek harika posta patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. Merhaba herkes benim adım İbrahim Ilhami Hakan ve ben Türkiye'den geliyorum internette bulundunuz ve insanlar daha önce aldatılmış olduklarını ve acilen bir krediye ihtiyacım olduğunu duydum, bu yüzden bir kredi çevrimiçi başvuruda bulunmaktan korktum 3 Insanlar Bayan Patricia Kingsman'ın kredi şirketinden tanıklık ediyorlar, ondan borç aldıklarını ve daha önce hiç kredi almadıklarını ve çok aldatacağımdan korktuklarını ama halkın söylediklerini ve kredi şirketinden ne aldığına inandım ve her şey yolunda gitti. Ve bana ödünç almak için kullanılacak aktarma bedelini gönderdiklerimi söylediler ve bana ödünç verildiğinden korktuğumu söylediler, ben oturdum ve düşündüm ve onlara geri döndüm ve onlara söyledim. Bunu daha önce hiç yapmamıştım ama Bayan Patricia Kingsman onlara bana yardım edeceklerini söylediğimden onlara yardım etmem gerektiğini söyledi ve ben dedim ki şu anda borcumun gönderilmesi için göndermesi gereken bedeli göndermeye gittim dedim. Bankamda param var Nt. Bugün çok önce hiç kandırılmadığım için mutluyum ve bir zamanlar ödünç aldım, şimdi ben mutluyum ve ben ve ailemize de mutlu olacağız, böylece bir krediye ihtiyacı olan herkes bu şirketten aldatılmadan başvurmalıdır. Gerçek ve harika dua ve Tanrı onu oradaki insanlara yardım etmek için kullanmaya devam etmelidir dua. Posta adresi patriciakingsman.loans2016@gmail.com'dur.

      Bir kez daha ben kaldım İbrahim İlhami Hakan

    YanıtlaSil
  52. İsmim Zeki TUNÇ Türkiye'den geliyorum, bu şirketten kredi aldıklarını duydum ve onlardan borç almaya gittim, insanlar aldatmaca hakkında söylediklerini duydum ama bu şirketin kredimle bana yardım etmeden önce hiç karışıklığım olmadı. Bu yüzden birinin ihtiyacı olan herkes onlardan başvurmalıdır orada krediler hızlı ve güvenli posta adresi patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. Herkese merhaba

    Benim adım Turgay Ufuk Savaş'ım Türkiye'den geliyorum bir online kredi arıyordum ve tüm aldatmacalıyım ama Patricia Kingsman kredi şirketi olarak bilinen bu kredi şirketini buldum ve insanlarla çevrimiçi görüşmelerde bulunduğunu gördüm bu yüzden iyi işler yapmaya karar verdim Bir kez daha mutlu olup olmayacağımı deneyin, böylece 350,000.00 Euro'luk bir kredi başvurusunda bulunmuştum ve kredi vereni Patricia Kingsman bana 12 saat içinde bankamatik hesabımda olacağını söyledi, bu yüzden bugün çalışırken bankamın yazdığını gördüm Hesabımda 350.000.00 avroluk bir miktar para olduğunu ve gerçek olduğundan Patricia Kingsman'a teşekkür ediyorum, bu nedenle herhangi bir çevrimiçi krediye ihtiyacınız olursa, çevrimiçi olarak kredi veren tek gerçek şirket olduğu için bana bu şirketten başvurmak gibi kandırmamaya gerek yoktur. . Orada posta adresi patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. İsmim Elif Gizem İrem Ben Turkeyi'yim sadece 2017 yeni okunaklı bir kredi şirketinden borcumu aldım ve bugün kredi borcumda bana yardımcı olan şirketin adı Patricia Kingsman'ın kredi şirketidir, şimdiye kadar sahip olduğum en güzel kredi şirketiyiz Dün onlardan bir kredi başvurusu yaptım ve yaptığım tek ödeme yapmam gerektiğini söylediği aktarım ücretini ödemekti ve derhal sonraki 12 saat içinde ödemeyi yapacağım demiştim kredimle beraber özür dilerim diyemem Ne kadar bana yardım ettiler ama para büyük bir miktardır bu yüzden herkes gerçek bir krediye ihtiyacınız varsa bunun doğru kredi şirketidir iletişim adresi mail adresi: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. İyi günler herkese adım Şeyma derya tuğba ve ben Türkiye'denim Bu şansı kullanmak istiyorum Bu mesajı internete yazmak zorundayım eğer biriniz bir kredi arıyorsanız gerçek bu benimle iletişime geçmek için doğru şirkettir. Iş kadını ve ben 2017 okunaklı bir şirkette bir kredi başvurusu yaptım ve şirketin adı Patricia Kingsman'ın kredi şirketidir ve 2016'dan beri insanlara yardım ediyorlardı ve şu anda 2017'deydik ve onlardan borcumu aldım, eğer biriniz varsa Bir krediye ihtiyacım var çünkü onlar gerçek ben sadece gerçek bir borçla yardıma ihtiyacı olan insanlara kandırılmama dua ediyorum, bu yüzden bu krediyi okur yazarlığa ihtiyacı varsa internette bu şansa yazma şansını kullanıyorum Yanlış şirketten başvurduğunuzda aldatılmayacağınız şekilde bu şirketten başvurun. Orada posta adresi patriciakingsman.loans2016@gmail.com'dur.

    Herkese merhaba güzel günler dua edersen bugünkü gibi mutlu olursun

    YanıtlaSil
  56. Benim adım sümeyye Şevval gülşah ve ben Türkiye'denim Bu saati internette herkese anlatmak için kullanmak istiyorum, internet üzerinden herkese nasıl kredi aldım 3 kez scammed Patricia Kingsman'ın kredi şirketinden dün başvurduklarımı ifade verdim Onun iyi işleri ve nasıl yardım etmeye karar verdiği insanlara başvurmaya karar verdim ve bana ne yapmam gerektiğini söyledim korktum ama bu sabah yaptım şimdi bankamda oradaki para hesabımda uyarı aldım ve kontrol ettim Miktar ve borcum çok mutluyum. Bu yüzden bu sefer kullanıp internette herkese, bu şirketin gerçek olması için bu şirketin gerçek olması için bu şirketin başvurmak için doğru şirket olduğunu söylemek istiyorum çünkü benim adıma scammed olmuyorsa, orada dolandırıcılar var bu şirketten başvuruyor ve Mutlu olacaksın. Orada posta adresi patriciakingsman.loans2016@gmail.com'dur

    YanıtlaSil
  57. Her türlü acil kredi için bize e-posta gönderin. privateloaninvestment@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. Merhaba efendim / bayan,

    Isletmeyi baslatmak için acilen bir krediye ihtiyaciniz mi yoksa yeniden finansman için bir krediye mi ihtiyaciniz var?Borcu ödemek için bir krediye mi ihtiyaciniz var? Bir araba veya ev satin almak için kredi almaya ihtiyacin var mi? Eger evet endiseleniyorsa hayir Daha fazla, Kredi kontrolü yapmadan uygun bir faiz orani ile her türlü krediyi sunuyoruz!Bugün e-posta ile bize ulasin. E-posta: ibrahimhoffman@gmail.com
    Kredi basvurusunu doldurun:
    1) Tam ad: ..........................
    (2): Ülke / Devlet: ....................
    (3) Gerekli miktar: ....................
    (4) Kredinin süresi: ....................
    (5): Telefon numarasi: ...................

    tesekkür ederim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...