Pazartesi, Kasım 26, 2012

Yağ yağ yağmur

Zannettim ki surat asacak, vızıldayacak, suratını gömecek üzerime, ya da ağlayacak. İlk kez yağmur damlaları değiyor yüzüne, öyle kuvvetli değil, ahmak ıstalandan biraz daha fazla. Önce bi şaşırdı ama sonra öyle kahkahalar attı ki inanamadım. O güldü, ben güldüm, o güldü, ben daha çok güldüm. Geçen hafta yağmura salmak lazım çocukları arada dediğim geldi aklıma, sanırım bu minik sık sık ıslanacak!

Güzel bir haftaya neşeli bir başlangıç olsun dedim, herkese mutlu bir hafta dilerim...

24 yorum:

  1. Allahım gülmekten kısılan gözlerine bak şunun :)) Allah nazarlardan saklasın hep böyle gülsün yüzü nasıl güzel bir kız maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Amin boşnak kızı inşallah. Öperim çok

      Sil
  2. ooh ne güzeel :)) çıkın bol bol yağmura :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen Selcen, sanırım bol bol çıkacağız :)

      Sil
  3. Oyyy çok güzelsiniz sabah sabah içim açıldı :)
    Gözün aydın Nazlı
    senin gibi yağmuru sevecek olan bir kız yetişiyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrecimm saol aynen ben de çok mutluyum :)

      Sil
  4. bende pzt sendromu die bişi kalmadı Nazlıcım Alya'mı gördükten sonra..keşke videoyaya çekseydin izlerdik:)öperim sizi çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohhh harika çok sevindim, foto amacına ulaştı desene:) yaa video yukleyemiyorum neden bilmiyorum cozemedim bir turlu:)

      Sil
  5. Çok güzel çıkmışsınızzz fotoğrafta :))) İyi haftalarr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, hareketli Adacığı öperim çook :)

      Sil
  6. Cok seker yaa maşallah.
    Hadi Biskek'e de yağmur yağsın da biz de çıkalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, eminim yagmurda da çok guzel aktivitelere yaparsınız :)

      Sil
  7. Çok tatlısınıızz:))Gülerken gözüken dişlerin çok tatlı Alyacım:)Senin de kırmızı şapkan ve çoşkulu yüzün çok güzel:)

    YanıtlaSil
  8. maşallah,çok güzel bir fotoğraf olmuş,beni de gülümsetti gülen yüzünüz
    ve evet Özgün'ü çıkardım ben de geçenlerde yağmura ve çoook eğlendi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika degil mi yagmurdan egleniyor olmaları! Kocaman operim Ozgun'u

      Sil
    2. evet harika,tam bir çocuktu,çizgifilm kahramanı gibi bişeydi yağmura kıkırdarken,çok masum,çok sevimliler

      Sil
  9. analı kızlı gülüşleriniz pek benzeşiyor birbirine :)
    Hep gülün bol kahkahalı bir hafta olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benziyor mu gercekten! Yasasın :) Hepimize bol kahkahalı bir hafta olsun diye diledim ben de :)

      Sil
  10. Nasıl içten gülüşler onlar, bayıldım bu fotoğrafa, Allah hep yüzünüzü güldürsün, maşallah size:)Birsürü birsürü öpesim geldi Alya'yı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bizden de kocaman öpücükler :)

      Sil
  11. Süpersiniz canlarım benimmm:)))bol güzel gezmeleriniz olsun inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim, artık bol bol birarada gezmelerimiz olsun, artık çok güzel oynuyo yiğit ile alya!!!!

      Sil
  12. Bak sana ne göstericem deyip Alyanin gulusunu Eşime gösterdim:)) cok güldük sonra. Etka'yla Alya'yı birbirine benzettik..bilhassa buruncuklari:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...