Pazartesi, Kasım 19, 2012

Konumuz Renkler

Bu hafta konumuz renkler!--bir öğretmen edasıyla giriştim konuya, üniversite günlerimde öğretmenlik yaptığımı söylemiş miydim--
Hani müzik konusunda yetenekli insanlar için kulağı var denir ya bence renkler ve renklerin birbiriyle uyumunu görebilmek de bir yetenek işi, bunun için de gören göz gerek, herkesin harcı değil. Bu konuda şuana kadar gördüğüm en ilham verici insanlardan/bloglardan biri ile tanıştırmak istiyorum sizi. Renkleri tutkusu olarak tanımlayan Jessica doğadan esinlenen paletler yaratmış, paletler ayrı etkileyici ama doğada görmek bu renk çeşitliliğini/uyumunu ayrıca çok etkileyici. Dekorasyondan kıyafete kadar ilham alınabilecek palet uyumunu göreceksiniz Design-seeds adresinde. Buraya bir iki tane ekledim, ben kendimi seyretmekten alamadım:





Daha fazlası için göz atmak isterseniz:
http://design-seeds.com/


Renkli bir hafta diliyorum herkese.


8 yorum:

  1. aaa gerçekten çok başarılı, çok dinlendirirci :)

    YanıtlaSil
  2. huzur benım ıcın softtur :))) ohhhh mıs gıbı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her daim sıkılmaycağın şeydir soft, benim için de

      Sil
  3. Paylaşım için teşekkürler,huzur verici gözüküyorlar:)

    YanıtlaSil
  4. Harika,doğadan renk uyumlarını öğreniyoruz tabiiki fakat böyle bir sitede toplaması ne güzel bir fikir .Teşekkürler kullanacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen değil mi, bence de, site muhteşem

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...