Perşembe, Kasım 22, 2012

En son ne zamandı?

Bu sabah yağmur var İstanbul'da.
Nerden bulmuştum bu illustrasyonu kim yapmıştı maalesef hatırlayamıyorum, not da almamışım ama çok ısınmıştı içim birden, çok sevmiştim.
Şimdi her yağmur yağdığında aklıma geliyor.
Çocuklara has bir naiflik hissi veriyor bana, yağmurun kendi gibi, yağmurda ıslanmak gibi.

En son ne zamandı hatırlıyor musunuz yağmurda ıslandığınız.
Şemsiyesiz olup da çıplak teninize yağmurun değdiği, eğer izin verdiyseniz.

Ben en son ilkokul 5'teydim--ne kadar uzun zaman önceymiş! çok iyi hatırlıyorum, dersten çıkmıştık, 5 kişiydik ama sadece 3ümüz yağmurda bir yandan koşuyor diğer yandan bağırıyorduk, şıpır şıpır su akarken her yanımızdan çok mutluyduk.
Sonrasını, eve gidişimi, annemin tepkisini hiç hatırlamıyorum--demek ki büyük bir tepki almamışım--
Tek hatırladığım yağmurun altındayken hissettiğim mutluluk.
Bazen bunu hatırlamakta fayda var, ki ben de kendi çocuğuma hasta bile olacak olsa böyle şeyler yaşamasına izin vermeliyim, arada bir de olsa.
Günün sonunda akılda kalanlar sadece bu "an" lar oluyor.

13 yorum:

  1. Bu sene herşeyimiz hazır. Yağmur pantolonumuz, çizmelerimiz, yağmurluğumuz. Kızımla yağmurun aldtında çılgınlar gibi eğlenecektik ama yağmadı bir türlü yağarsa da gece yağdı ya da okul çıkışı. okul kapısından çıkıp arabaya binene kadar yağmur yağıyorsa beray'a kafasını gökyüzüne çevirmesini ve ağzına damlaların girmesine izin vermesini söylüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Dur bakalım Selcen daha yağar elbet, siz de inşallah tam takım dolaşırsınız özgürce yağmur altında :)

    YanıtlaSil
  3. Çok çok güzel bir resim,yağmurda yeşilliğin hakimliği:)Nazlıcım ben 1 ay önce yağmurda sırılsıklam ıslandım ve çok güzeldi,yazdığın duyguları tekrar yaşadım.Ege de arabasındaydı ve yağmurluğun altında çok tatlıydı.Bebeklikten biraz çıksın ben de isterim o duyguları tatmasını.Umarım Alya ve sen ılık tatlı bir yağmurda beraber ıslanırsınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa valla çok güzelmiş tekrar yaşaman Tuba, ben de çok istedim bak şimdi:) Her zaman böyle kaçamaklar yapmalı bence de. İnşallah, bazen sabırsızlanıyorum bir an önce büyüsün diye bazen cok da acele etmeye gerek yok diyorum :) annelik sürekli bir ikilem işte :)

      Sil
  4. O dediğin yağmurda biz ıslandık şekerim istemeden de olsa :) Deniz suratına su geldiği için mi uykusu geldiği için mi bilmem, çok ağladı. Yanımdan geçen bi teyze herhalde minicik çocukla yağmurda ne yaptığımızı da anlamayarak "Annesi ağlıyor bu" dedi. Sanki farkında değildim. :) Çocuğu yağmurda ıslatacaksan toplum baskısına hazır ol. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :(( yaaa bizimkiler daha küçük tabi, hele uykusu geldiyse ki bir kaç saatte bir geliyor pek şansın olmuyor tabi. O teyzelerden her yerde her yaşta olacak, ondan kaçış yok, kapatıcan kulağını duymazlıktan gelicen, ben bu durumlarda söyleyenin yüzüne gülümseyerek hızla uzaklaşıyorum yanlarından :)

      Sil
  5. Ben hiç isteyerek ıslanmadım yağmurda.Çocukken bile.Her zaman kurallara uyan biri olmuşumdur:))Ama ilkokul 5ler hala yağmur altında neşeyle koşup ıslanıyorlar.Bil istedim:))Ben de şemsiyemle peşlerinden kovalıyordum,delirdiniz mi siz,geçin sınıfınıza diye.Şimdi bunu okudum ya artık çocuklara ilişmem,anıları olsun bacaksızların:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) demek öğretmensiniz, bırakın ıslansın çocuklar :) hem belki Melis biraz daha büyüyünce birlikte ıslanırsınız siz de, çocuklarımız da bizi değiştiriyor :)

      Sil
  6. ben çok severim yağmurda ıslanmayı, karda yuvarlanmayı, azıcık çamur olmayı:) defne de seviyor şimdilik ama o annelik damarı var ya arada bir kabarıveriyor, ya hasta olursa ya üşürse diye:)) ama dedğin gibi geriye sadece o güzel anlar kalıyor.

    bu arada benim blogda sana yorum yazmıştım çadırla ilgili, sen daha çok araştırmışsın, bana aşağı yukarı bir ölöü yollarsan yapalım çadırı diye:)kızlar beğenmezse biz oturur, kahve içer dedikodu yaparız diye de eklemiştim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa evet ben de çok severim, senin defne şimdiden yuvarlanıyor yerlerde zaten, yağmur bulamazsa yapraklar arasında--iyi ki instagram var yoksa kaçırıcaz bu hallerini :))

      tubacım yorumunu gordum heyecanlanarak yazdıgında, odasını olcuyorum biciyorum sığdırır mıyız acaba diye, ama şimdi bak yine heyecanlandım tamam sana ölçüleri bildireceğim, en kötü kendi yatak odama koyarım, kahve sözünü aldım ama :)))

      Sil
  7. illustrasyona ba-yıl-dım
    ellerine sağlık çizenin

    çok oldu Nazlıcım. yağmuru çok severim :(

    YanıtlaSil
  8. çok olduysa yapmak lazım bir daha :)
    kocaman öperim Emrecim seni de Ada'yı da, iyi haftasonları!

    YanıtlaSil
  9. Bir borç konsolidasyonu kredisi, teminatsız krediler, işletme kredileri, ipotek kredileri, araba kredileri, öğrenci kredileri, kişisel krediler, risk sermayesi vb. Özel borç vericiyim, düşük faizli ve makul faiz oranı% 2 olan şirketlere ve bireylere kredi veriyorum. E-posta: christywalton355@gmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...