Perşembe, Kasım 15, 2012

Kızılderili Çadırı

 size de olur mu, bir şey dikkatinizi çeker, üzerinde düşünmeye başlarsınız, bir bakarsınız her taraftan karşınıza çıkar olmuş ilginç bir şekilde.

yanda görmüş olduğunuz "kızılderili çadırı" da öyle oldu benim için. bir bebek odasında ilk gördüğümde çok beğendim, pinterestte gezdikçe sürekli karşıma çıkmaya başladı, tam şimdi ilk defa oda yapıyorken alya'ya, böyle bir şey yapsak ne harika olur, acaba yapabilir miyiz, nasıl yapılır ki diye düşünürken yeni takibe başladığım çok tatlı blogcu "Cup of Jo" dyi olarak nasıl yapıldığını anlatan bir yazı yazmış, inanamadım!

ben de küçükken bayılırdımm battaniyeleri sandalyelerin üzerine örtüp de kendime ev yapmaya, evcilik oynamaya altında. bunları gördükçe bile heyecanlanıyorum, çok tatlı değiller mi!?! acaba yapabilir miyiz!?!

14 yorum:

  1. Bu fikiri bende çok beğenmiş bilgisayarıma kaydetmiştim.Küçükken battaniyelerin altına girip oynamaya bende bayılırdım.Hatta çocuklarıma yemek masasından çadır dikmiştim.Fakat bir süre sonra birtek ben girip oynuyordum sıkıldılar.Bunun yapılışı çok kolaymış yaparsın yaparsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yaa sıkıldılar mı!? :) zamane çocukları:)

      Sil
  2. İnsan birşeyi çok isteyince eninde sonunda oluyor:)Kalpli çook tatlı:)Bence yapabilirsiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle düşünürüm, çok istersen olur :)

      Sil
  3. bende rastladım pinterestte çok buna.şahane bi fikir bence de. bu arada bende küçükken battaniyeden çadır yapanlar grubundaydım :))

    YanıtlaSil
  4. Sanırım tüm çocukların favorisidir bu çadırlar:) Bence de yaparsınız, süper de olur;)

    YanıtlaSil
  5. o zaman bizim ahşap atölyesinden 8 çubuk kestirip yolluyorum, 4'ü size, 4'ü bize, birbirimizi gaza getirip yapalım, olmaz mı? :)

    YanıtlaSil
  6. ben de:))))) çocukken salondaki oturma grubunun minderleri ile ev yapardım çocuklar bu tür şeylere bayılırrrrr, böyle pratik portatif bir düzenleme çok işe yarar, bir dönem sıkılsalarda (nadiren) sonra tekrar oynarlar, biz 1-2 gün önce küçük yüreğin koltuk minderleri ile yaptığı evde oynadık mesela,
    çok güzelllll.... devammm, bitmiş halini bekliyoruz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sanırım tüm çocukların ortak noktaları değil mi.. alya sıkılsa da ben girer otururum içine diye düşünüyorum :)

      Sil
  7. bende cok severdım..ama bunlar ayakta durmaz kı sabıtlemek laım yoksa benım kuzu devırırr tasır her yere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın yasemin, ben de ilk tereddüt ettim ama sanırım üzerine sardığın kumaş ile sabitliyorsun

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...