Cuma, Kasım 02, 2012

Blogcu Keşfi : Sade Kahve


Sade Kahve çok yakınlarda keşfettiğim, yanda görmüş olduğunuz bu sevimli Amigurumi kediciği ören Arda ve Ecem'in annesi. Sade kahve sever çok tatlı Ece'nin sadece 1 ay içinde ördüğü kimbilir bu kaçıncı amigurumi, çok becerikli, sanırım hiç durmuyor elleri :)

bu tatlı kediciği de hediye veriyor, çekiliş ile. epeydir amigurumi almayı planlıyorum bir türlü fırsatım olmamıştı, belki şimdi :) siz de bir şansınızı deneyin.

Bir de soralım bakalım, çekiliş bize çıkmassa satın alma ya da sipariş verme şansımız olur mu sevgili Ece?

2 yorum:

  1. canım öncelikle bol şans diliyorum sana. 1 ayda örmedim ben bu kediciği 4 günde ördüm. Tabiki sipariş alırım senin gibi güzel bir anneyi nasıl kırarım. orece2009@hotmail.com dan konuşalım tekrar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nee 4 gün mü!? Gerçekten çok beceriklisiniz, tebrik ederim.

      Çok teşekkürler, önce şansımı deneyeyim :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...